Skip to main content

Ik heb een nieuw kastje en bijbehorende kabels ontvangen en geinstalleerd. Er is geen melding gemaakt van terusturen van de oude apparatuur óf ik heb daar overheen gelezen. Nu kan ik mijn oude apparatuur niet meer vinden en ik ben bang dat dat hier in de plastic container is beland.

Is dat heel erg of kan het gewoon afgeboekt worden? Voor de goede orde; afstandsbediening was sowieso oud en had kuren, kastje en kabels waren op zich oké maar wel al jaren oud.

Excuus … teruGsturen.


Ah, okee. Niet direct paniek. Dit gebeurt vaker. Zolang je 'm maar niet verkocht, naar de kringloopwinkel of weggegeven hebt want dan kijkt een ander op jouw abonnement. En kan dus ook jou opnames beheren en zenderpakketten wijzigen.

Een moderator zal hier nog komen. Die maakt dan vast een aantekening dat het administratief rond komt.

Hopelijk vind je hem nog. Dan terugsturen naar dit adres met briefje in de doos erbij met je NAW en klantnummer.


Hallo @FlientjeS als je de oude bruikleen-apparatuur niet bijtijds terugstuurt krijg je eerst nog 1 of meer herinneringen om alsnog op te sturen. Komt daar geen retour op dan kan KPN, overeenkomstig de voorwaarden, de vervangingswaarde in rekening brengen.

 


Bedankt voor jullie berichten. In antwoord daarop; nee, ik heb het zeker niet verkocht maar het is als ‘oud spul’ weg gekieperd. Geen enkele kans dus dat een ander op mijn abonnement kijkt of mijn zenderpakketten wijzigt gelukkig. En naar Jan, ik hoop maar dat ik geen vervangingswaarde hoef te betalen. Zou ik wel zonde van het geld vinden.

Fijne dag allebei.


Bedankt voor jullie berichten. In antwoord daarop; nee, ik heb het zeker niet verkocht maar het is als ‘oud spul’ weg gekieperd. Geen enkele kans dus dat een ander op mijn abonnement kijkt of mijn zenderpakketten wijzigt gelukkig. En naar Jan, ik hoop maar dat ik geen vervangingswaarde hoef te betalen. Zou ik wel zonde van het geld vinden.

Fijne dag allebei.

Gezien de grote hoeveelheid ontvangers op Markplaats zouden ze dat toch eens moeten doen. Spullen zijn niet jouw eigendom, je hebt ze in bruikleen.