Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds vandaag blijft ook bij mij de ontvanger van interactieve tv hangen op 95%. Na bijna een half uur met een medewerker aan de telefoon te hebben gezeten, bleek dat het probleem wellicht aan de router ligt. Er is een 'verzoek' ingediend om een nieuwe router te mogen versturen. Het kan echter een paar dagen duren voordat dit goedgekeurd en verzonden is. Tot die tijd kan ik dus geen televisie kijken.…

Heeft KPN hiervoor een oplossing?

U heeft ook geen internet?


Ik deed de tv aan en hij deed het. Alleen het zappen duurde lang en er was geen informatie beschikbaar bij alle kanalen. Dus dacht ik slim te zijn om hem te restarted. Nu heb ik dus ook dat hij niet verder dan 95% komt 🙄


Ook de wifi lag eruit. Vandaag is er na veel aandringen een storingsmonteur geweest, die de router heeft vervangen. De wifi werkt weer naar behoren, maar interactieve tv heeft het opnieuw begeven....


Ja vannacht is er voor de zoveelste keer een storing geweest. Kon vanmorgen weer vanalles stroomloos maken en opnieuw starten. 

 

Eens zien of itv zichzelf hersteld of dat we ook mogen bellen


Beste @dabsvs, welkom! Wat rot dat je hier tegenaan loopt! Fijn om te zien dat er een monteur geweest is. Voor wat betreft itv: daar is inderdaad een storing geweest. Het zou nu wel weer moeten werken. Kan je dat bevestigen?


Alles werkt inmiddels weer naar behoren.