Skip to main content

Goedenavond,

Onze ontvanger blijft maar sw laden. Ook na deze direct op de router aan te sluiten met alle andere stekkers eruit. Diverse keren compleet opgestart.

Niks helpt.

Als ik bel met KPN kost dit direct 110 Ct. Per minuut. En de wachttijd is langer dan ik mag verwachten van KPN.

Een mailadres voor mijn klacht kan ik niet vinden.

Wat kan ik doen om deze ontvanger weer werkend te krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

Gerard Cozijnsen.

 

@GerardCozijnssn Ten eerste is bellen naar de klantenservice gratis via 0800-0402.

Kunt u alle kabels van de TV decoder verwijderen, dus ethernet, HDMI, stroomkabel en evt. optische kabel en deze na 5 minuten weer aankoppelen.  Lukt het dan wel ?


@GerardCozijnssn Ten eerste is bellen naar de klantenservice gratis via 0800-0402.

Kunt u alle kabels van de TV decoder verwijderen, dus ethernet, HDMI, stroomkabel en evt. optische kabel en deze na 5 minuten weer aankoppelen.  Lukt het dan wel ?


Heb ik allemaal al gedaan. Werkt niet helaas. 


Dan toch maar de klantendienst bellen via 0800-0402. 


Dan toch maar de klantendienst bellen via 0800-0402. 

Zijn we mee bezig. Via het gratis nummer 😉 Dankjewel! 


Beste @GerardCozijnssn,

is het nog gelukt om contact te hebben met KPN? Heb je de tv ontvanger eens gereset?

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Hopelijk heb je dan geen “vastlopers” meer, laat je het even weten of dit het probleem oplost?


Ten eerste is bellen naar de klantenservice gratis via 0800-0402.

Kunt u alle kabels van de TV decoder verwijderen, dus ethernet, HDMI, stroomkabel en evt. optische kabel en deze na 5 minuten weer aankoppelen.  Lukt het dan wel ?

 

is het nog gelukt om contact te hebben met KPN? Heb je de tv ontvanger eens gereset?

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Hopelijk heb je dan geen “vastlopers” meer, laat je het even weten of dit het probleem oplost?

 

Alles is geregeld! Topic kan gesloten worden. Bedankt allemaal voor de reacties 👍