Skip to main content

Mijn nieuwe tv ontvanger vraagt niet om klantnummer en pincode bij opstartenĀ 

Ha @npol, vreemd! Heeft ā€˜ie dat inmiddels wel gedaan? Wil je het serienummer van de ontvanger (vind je onderop de doos) in je profiel onder ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™ plaatsen? Dan kijk ik graag even met je mee.Ā 


Hallo, ik heb inmiddels al iemand aan de lijn gekregen. Hij heeft ook nog van alles geprobeerd. En er staat een abonnement nummer en ip adres van iemand anders op het kastje. Waarschijnlijk oud kastje van een ander gekregen.Ā 

Ik krijg morgen een nieuwe.Ā 

Bedankt voor uw reactie.Ā 

Mvg Natasja de KleijnĀ 


Ha @npol, goed om te lezen dat je een nieuwe krijgt! Daar is het ook mee opgelost. Had echter niet gehoeven: ik had 'm ook uit de administratie kunnen halen. Jammer dat mijn collega dit niet heeft gedaan, dat had een boel rompslomp gescheeld! We recyclen alle apparatuur die we retour krijgen. Vaak zien we dat apparatuur gewoon nog goed werkt, die worden dan opnieuw uitgegeven. Normaliter worden ze vĆ³Ć³r uitgave natuurlijk al uit de administratie gehaald, helaas komt het heel soms voor dat dit niet gebeurt. Mijn excuses daarvoor!


Hij zei dat hij dat gedaan had, toen hebben we hem nog een x opgestart en had ik het zelfde probleem.Ā 

Vandaar de nieuwe. Baal alleen een beetje dat ik de nieuwe ergen moet gaan ophalen ipv dat het naar mijn adres wordt opgestuurd.Ā 

Mvg NatasjaĀ 


Ah, op die manier. Wat vreemd!Ā 

Ā 

Vandaar de nieuwe. Baal alleen een beetje dat ik de nieuwe ergen moet gaan ophalen ipv dat het naar mijn adres wordt opgestuurd.Ā 

Ja, dat kan ik me voorstellen. Ook dat heeft een beetje te maken met de ā€˜groeneā€™ doelstellingen van KPN. Een koerier naar huis is duurder Ć©n minder efficiĆ«nt dan een pakket bij een PostNL punt laten leveren. Hopelijk heb je er niet te veel hinder van!


Ik moet nu wel helemaal om en betalen voor parkeren.Ā 

Wel zo netjes om het gewoon even te vragen. Is bij deze (die terug gaat) ook gedaan.Ā 

Maar goed, als ik maar weer bij mijn eigen abonnement en opnames kan.

Fijne avondĀ