Skip to main content
Beantwoord

Ontvangers blijven hangen op 80% na update modem

• 11 december 2024
  • 31 reacties
  • 1984 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Bedankt maar de UDR maakt geen gebruik van igm proxy dus die configuratie kon ik ook niet aanpassen. Uiteindelijk de hele setup van de github library opnieuw gedaan en nu lijkt te werken! 

Moeten we hier nu nog iets mee? Ik gebruik ook een eigen router (USG cloud ultra), maar heb eigenlijk geen problemen met de settop boxes.

Sinds het herinstellen werkt alles top bij mij! Ik liep gewoon aardig ver achter met updates dus verwacht dat daar het probleem in zat. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 februari 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem, 80%, voor de zoveelste keer! Krijg TV niet aan de praat. Herstart gedaan. Nu nog bezig met nw software.... als dat t is, waarom krijgen we daar dan geen bericht over.  Jammer. Ik kijk niet vaak, maar nu kan ik nooit meer kijken als t tegenzit. Deze problemen kom ik nooit bij Ziggo tegen.

PeterG
Superuser
  • 61764 reacties
  • 19 februari 2025

Ook eigen modem ​@Kpnmisfit ? Geen kpn modem? Topic al doorgenomen?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 februari 2025

Nee, ik heb KPN modem. Heb met opnieuw opstarten de boel wel weer werkend gelukkig. Mijn modem staat ver weg van de TV,  met een versterker via het stopcontact. Dacht dat het voldoende was die opnieuw te laten opstarten. Eerlijk: wel een beetje dom van mij. Maar is gelukt met wat heen en weer gedraaf. Ik heb vaak niet eens in de gaten dat modem niet werkt.

Reageer