Skip to main content

ontvangers 10mrt opgestuurd 11mrt afgeleverd volgens post.nl maar krijg steeds brieven dat ik de ontvangers moet opsturen gestuurd naar alphen ad rijn barcode op bewijs 

 

Admin: titel naar bericht verplaatst en kortere titel gemaakt, 3s code in profiel gezet

Goedemorgen @Gerrit de duif, ik ga die herinneringen voor je stopzetten! We zullen je niet meer lastigvallen met verzoeken om de apparatuur terug te sturen. 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Worden nu zelfs boze herinneringen.

Willem


Hallo @Gienderwijte. Als je jouw profiel invult ga ik deze toch vervelende herinneringen voor je stopzetten. 


Dank. Heb profiel aangepast kun je dan ook kijken naar de betalingsherinneringen die blijven komen voor periode na bevestigde opzegdatum


De herinneringen over retoursturen heb ik stopgezet voor je. Ik zie dat het abonnement is stopgezet per 30 april 2021. De laatste factuur is van 28 april tot en met 27 mei. Er volgt nog een slotnota waar bij het teveel gefactureerde terug wordt gestort. 


Is het niet slordig om een nota voor 1 maand te sturen bij 2 dagen effectief gebruik van het abonnement? Daarmee stuurt KPN herinneringen voor betalingen waar ze geen recht op heeft. Dat is m.i. een onjuiste handelswijze.


Ons facturatiesysteem had dat beter kunnen doen, dat ben ik met je eens. Gelukkig komt er nog een slotnota waarbij je alle teveel berekende abonnementskosten retour krijgt.