Skip to main content

Sinds enkele dagen kan ik alleen ned 1,2,3, ontvangen en blijft het scherm zwart bij andere zenders. Vooor radio geldt hetzelfde Geen geluid op bijvoorbeeld stingray kanalen

Hoi, welkom op het forum.

Vervelend dat je bijna geen zenders meer kunt krijgen. Ik vermoed dat er bij KPN ‘iets’ niet goed meer staat. Om dat na te zien hebben de KPN moderators wel je gegevens nodig zodat ze je kunnen en mogen vinden in de systemen. Zou je je profiel willen invullen? Daar staan de gegevens afgeschermd!
Er zal hier z.s.m. een KPN moderator komen om je te helpen.

Is het probleem alleen via de decoder of ook via app en online (tv.kpn.com)?


Als je op de menu knopt drukt wordt het menu dan wel zichtbaar?

Welk type TV ontvanger heb je?


Als je op de menu knopt drukt wordt het menu dan wel zichtbaar?

Ja dit is zichtbaar en ik heb via dit menu ook alle instellingen doorlopen en de ontvanger terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw opgestart.

Welk type TV ontvanger heb je?

Arris vip2952 v2


Is het probleem alleen via de decoder of ook via app en online (tv.kpn.com)?

Via internet op de laptop gaat het goed


Dan krijg ik het gevoel dat we hier te maken hebben met een probleem t.a.v. de HDCP handshake.

Gebruik je de oorspronkelijke hdmi kabel?

Heb je ook een andere hdmi kabel geprobeerd?

Als je zowel de TV ontvanger als de televisie zelf eventjes helemaal van stroom af haalt en vervolgens eerst de televisie en dan de TV ontvanger aan zet, blijft het probleem dan bestaan?


Gebruik je de oorspronkelijke hdmi kabel?

ja

Heb je ook een andere hdmi kabel geprobeerd?

ja

Als je zowel de TV ontvanger als de televisie zelf eventjes helemaal van stroom af haalt en vervolgens eerst de televisie en dan de TV ontvanger aan zet, blijft het probleem dan bestaan?

reeds gedaan.

helaas bieden deze suggesties geen soelaas


Dan zit er niets anders op dan te wachten op een moderator van KPN zodat hij/zij jou hierbij kan helpen.


Hoi @chvb, welkom op het forum.

Ik zie dat jij inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice. Is het probleem inmiddels opgelost of kan ik nog iets voor jou betekenen? 

 


Hallo Hanna,

Inderdaad is het probleem opgelost; er is nieuwe software geinstalleerd.


?????????????????????????/


waarom nu mijn bericht er af halen omdat hij te veel waarheid bevat echt belachelijk nu laten jullie weer eens blijken dat jullie het weten maar net doet of jullie neus bloed 


waarom nu mijn bericht er af halen omdat hij te veel waarheid bevat echt belachelijk nu laten jullie weer eens blijken dat jullie het weten maar net doet of jullie neus bloed 

Dat heb je dan vast en zeker zelf gedaan door hem per ongeluk te overschrijven met al die vraagtekens.


Beste @je wordt in de zeik genomen,

Jouw reactie was een aparte vraag over wifi/jouw verbinding thuis, niet een antwoord/vraag dat in dit topic over itv past. Ik heb jouw reactie dus verplaatst naar een eigen topic zodat we dit individueel in behandeling kunnen nemen. Jouw reactie is dus niet verwijderd. De community of een moderator pakt deze vanzelf op om ook voor jou een oplossing te zoeken. 


het was geen aparte vraag ik ben des duivels over hoe jullie mensen in de zeik nemen  en op hoge kosten jagen  en dan doen of jullie nks weten dat vind ik het ergste


Hoi @je wordt in de zeik genomen,

Ik begrijp erg goed dat jij boos bent. Als moderator is mijn taak om het forum netjes te houden en er voor te zorgen dat het gesprek on-topic blijft. Jouw reacties hebben niks te maken met de vragen die de originele poster stelt, en worden dus verplaatst naar hun eigen topic. Het forum is ook zeker een plek waar jij jouw ongenoegen mag uiten en het forum is ook een plek waar wij graag klanten helpen. Maar off-topic reacties plaatsen bij andermans vraag helpt niemand, jou niet, en de vraagsteller niet. Ik wil jou vriendelijk maar toch dringend verzoeken om geen off-topic reacties meer te plaatsen in andere topics. Ik pas de maatregel niet graag toe, maar ik ben genoodzaakt om verdere off-topic reacties te verwijderen. Jouw eigen topic vind je hier. Ik zie zelfs de leden van onze community jou al te hulp hebben geschoten.Â