Skip to main content

Beste,

 

Nu ben ik recent overgestapt naar een andere provider en heb ik anderhalve week geleden netjes alle apparatuur (3 tv ontvangers met afstandsbediening EN kabels + modem) teruggestuurd zoals KPN mij heeft gevraagd. Hiervan heb ik ook netjes een verzendbewijs.

 

Ik krijg zojuist een mail van KPN met een herinnering voor het terugsturen van de apparatuur. 

Hierin staat dat het Modem is ontvangen maar 3x de TV-ontvangers niet. 

Dit lijkt me redelijk onmogelijk gezien het feit dat alles in één doos (die KPN mij notabene heeft gestuurd) zat. Toen dacht ik dus; ik ga de klantenservice bellen om even te informeren.

Het enige nummer dat ik kon vinden was 0800-0402. Schijnbaar mag ik dit nummer niet bellen want iedere keer zegt mijn telefoon ‘calling this number is not allowed’, ook wordt in dit ‘menu’ gezegd dat je contact op kunt nemen met de klantenservice. Ook dit lijkt me redelijk lastig gezien ik het nummer niet mag bellen.

 

Ik heb dus geen apparatuur meer omdat alles in één doos is teruggestuurd.

 

Al met al, ik krijg een herinnering van iets wat reeds is gedaan, kan geen contact opnemen met een klantenservice om mij hierover te informeren en ben dus nog steeds bezig met deze epische saga terwijl ik nou toch eindelijk had gehoopt dit hoofdstuk te hebben afgesloten.

 

Mijn excuses dat ik dit bericht op een forum moet plaatsen maar gezien ik geen idee heb waar ik dit anders moet doen, doe ik het maar op deze manier.

 

Hartelijk groeten.

 

Tim L.

 

 

 

Goedemiddag @Tim L.
Allereerst mijn excuses dat dit je zoveel werk op geleverd heeft! Dat was uiteraard niet de bedoeling.
Je mag deze herinneringen gewoon negeren als je alles al teruggestuurd hebt en dat heb je.

De foutmelding die je telefonisch kreeg zou inmiddels opgelost moeten zijn. Waar dit hem in gezeten heeft weet ik eerlijk gezegd niet maar nummers van andere providers konden ons gisteren niet bereiken op 0800-0402. (ons nummer vanuit het buitenland 0612001200 deed het gelukkig nog wel maar die is niet zo makkelijk te vinden.

Al met al ga ik je feedback in ieder geval doorgeven.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!