Skip to main content

Ik weet niet of het bekend is bij KPN, maar de Film op TV pagina is onvolledig. Belgie staat er nooit bij en laat hier momenteel nu net deze zomer een ruim kwalitatief aanbod zonder reclame op komen,

Je bent vol vertrouwen in KPN en mist dan jammergenoeg een flink aantal aardige films. 

Kan een moderator dit doorgeven? 

@dommeke Ik moest even diep zoeken naar die "Films op TV"pagina waar u naar verwijst. Vraag me af of daar veel op gekeken wordt. Lijkt mij dat de meeste kijkers toch gewoon de Tvgids doorlopen. Maar u heeft gelijk, Belgie ( Canvas deze week nog 4 films) staat er niet tussen 😮


@HansaanZet 

Je reageert net zoals die vaste forum gebruiker die bij een vraag van mij over lineare TV zich afvroeg of daar nog veel naar werd gekeken.

Misschien kan je daarom vertellen wat jouw persoonlijke gebruik toevoegd aan mijn vraag? KPN gaat voorlopig echt niet zijn TV abonnementen stilleggen.

Maar eigenlijk is voor al die mensen die op deze wijze topics verstoren dezelfde. Hoe kan je de rest van wat als informatie wordt gegeven vertrouwen, als dat wat wordt gegeven onvolledig is. 

Ik had dit laatste niet willen schrijven, maar je dwingt me min er meer er toe. 

Ik reageer overigens na deze off topic reactie alleen nog op een bericht van een moderator. De rest zie ik als off topic trash.


Goed opgemerkt, @dommeke

De films van de Belgische kanalen ontbreken bewust. Via het Films op TV overzicht kun je namelijk niet alleen de films zien die nog komen. Je kunt óók terugscrollen in de lijst naar al eerder uitgezonden films en ze dan Terugkijken. Voor de Belgische kanalen hebben wij niet de rechten voor Terugkijken/Begin Gemist. Op het moment kunnen we het nog niet voor elkaar krijgen om die niet Terugkijkbare films dan te laten verdwijnen zodra de uitzending voorbij is. Dus kiezen we ervoor om ze in het geheel niet te laten zien om vragen en klachten te voorkomen over het niet kunnen Terugkijken van de films in dat overzicht.

 

Voor de Belgische kanalen zul je dan door de gids moeten bladeren om te kijken naar films die gaan komen.