Skip to main content

Onze tv-ontvanger VIP5202 hapert steeds. Al vele keren gereset volgens online instructies en het modem gereset, we hebben een hele goede kabelverbinding, maar niets helpt. Gisteren stond hij helemaal vast. We worden het zo zat, dat we overwegen om terug te gaan naar Ziggo. Hier hebben we nooit problemen gehad. Het euvel met haperen is begonnen toen we een nieuwe tv hebben aangeschaft. Het lijkt alsof het elkaar bijt? Om gek van te worden.

Hallo @Erna65 ,

Je kunt morgen (niet op zon- en feestdagen) vanaf 8.00 bellen met 0800-0402 voor een vervangende ontvanger.

Je kunt kiezen uit dezelfde ontvanger als nu of de nieuwe ontvanger van KPN TV+. 
 

En het is lastig om een goed advies te geven over een overstap naar KPN TV+  

KPN TV+ heeft voordelen en nadelen. Lees er alles over in dit topic :

 

Je bent waarschijnlijk wel goedkoper uit met KPN TV+. Dit zijn de huidige prijzen.

 


Hoi @Erna65, ik hoop dat je er uit gekomen ben met het advies van @Noordzee hierboven. Soms kan contact via onze klantenservice handiger zijn. Via die weg heb je direct contact en denken onze collega's meteen met je mee. 


Vooralsnog gaat het de laatste dagen weer goed (na mijn mega reset). Maar ik zal het telefoonnummer van KPN bij de hand houden.