Skip to main content

Mijn man wil ,Oogappels’ kijken op onze interactieve TV maar dan Analoog...HELP!!!! KPN. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Mijn man wil ,Oogappels’ kijken op onze interactieve TV maar dan Analoog...HELP!!!! KPN. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

@omatattie1936 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉

Dus “help KPN”?

 

Wat bedoel je precies?

En analoog kijken kan nergens meer (gelukkig).

Dat beeld is anno 2022 (bijna 2023) gelukkig nergens meer te zien.

 

Waarom wil je het analoog kijken?

 

Zie ook hier.

Volgens mij zit de app sinds kort van NPO start op de KPN tv decoder.

En als je een Smart tv hebt, vanaf 2016, dan zit de app ook op de Smart tv.

Maar volgens mij moet je hier wel een abonnement voor hebben. 


Lieve Joop,

 

Zal het verkeerd benoemd hebben (analoog) 86 jaar en doe moeite om bij te blijven. Smile...Ik zou graag interactieve TV kijken maar mijn man, 90 jaar heeft daar moeite mee. HTML??? kabel moet ik hebben. Het lijkt me ideaal om al die apps direct te kunnen gebruiken. Vooralsnog beperken wij ons dan maar met ,Terugkijken'….Ook blij mee. Maar hartelijk dank voor je reactie.


Hi @omatattie1936 en welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om Oogappels te kijken? Zo niet, dan heb je als het goed is een tv-ontvanger in huis. Het plaatje is wat klein, maar zo heb je een idee van wat je tv-ontvanger is: 


Als je dat kastje gevonden hebt, doorloop dan deze installatiestappen. Als dat allemaal gelukt is, dan zou je tv-ontvanger moeten werken en kun je TV kijken. 🙂 Je kunt doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 ook met ons bellen hierover via 0800-0402. Dan kan mijn collega je stap voor stap helpen! Hopelijk is het dan snel geregeld. 😄