Skip to main content

Als jaren trouwe en redelijk probleemloze klant wil ook ik laten weten dat de laatste weken een  crime zijn. Zeker elke dag verliezen we de verbinding en of na heel lang wachten en soms na “alles” een paar keer resetten, nieuwe software, etc etc lukt het om weer beeld te krijgen.

Beste KPN, ik begrijp uit het forum dat ik niet de enige ben met dit probleem!

Ik hoor graag wat jullie oplossing is of gaat zijn!

Welkom op het forum @Patric-k! Met de gegevens in je profiel heb ik de verbinding door kunnen meten. De verbinding naar de woning is goed dus dat is een mooi begin. Zou je eens kunnen kijken of je gebruik maakt van een Draadloze Verbindingsset? Zo ja zou je dan de stappen op onze pagina voor het oplossen van storingen DVS eens kunnen doorlopen? Daarnaast begrijp ik dat je dus de stappen al hebt doorlopen voor het resetten van de tv ontvanger en resetten van de Experiabox, zoals aangegeven bij stap 2?


Hoi @Bram_ ,

Dank voor je reactie. Ik heb de dvssen (2x650 + 1x1200) ook los gehad, weer gekoppeld en software update gedaan ( laatste versie stond er al in).  Het probleem is dat de fout zich soms 2x per dag voordoet, soms een dag niet en soms op 1 dvs maar meestal op alle dvs-sen zonder een rood indicate lampje te geven.

Overige stappen zoals aangegeven bij stap 2 zijn meermaals doorlopen.

Op dit moment doe ik niets meer als er storing is en wacht ik af tot de KPN interactieve tv zichzelf reset. Het handmatig resetten helpt nl niet.

Het is dus HELAAS kijken en luisteren met onverwacht en ongeplande onderbrekingen van 45-60 minuten.

Ik hoop dat je hier verder mee kan.


Duidelijk! Zou je alleen nog kunnen testen of het probleem blijft bestaan als je alles direct bekabeld aansluit?