Skip to main content

Hallo kpn,

Zelfde probleem hier bij ons ! Heb een andere ontvanger thuisgestuurd en deze deed in eerste instantie goed zijn werk… nu weet geen geluid bij alleen Netflix! Alle andere streamingdiensten werken ! Alléén Netflix niet. Hoe kan dit niet opgelost zijn!? Dit probleem was al bekend bij kpn begreep ik? 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dat klinkt als een instellingsprobleem Cartony. Via welke type apparaat loopt jouw geluid? Via de tv of via een ander apparaat? 


@Cartony 

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 


4K ?


Bij xs4all geen instelling probleem? Alle apps werken behalve Netflix gaat allemaal via Sonos 


@Cartony 

Er zijn dan 3 mogelijkheden:

 

Arris VIP 5202

Witte ronde

Sagacom DIW7022

 

Het staat op de voorkant (bij de DIW7022) of aan de onderkant van de KPN tv decoder. 


Arris 


@Cartony 

 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

De Arris VIP 5202 heb ik zelf nooit gehad en dus geen ervaring mee.

 

@Cartony 

Als je een privémail stuurt waarop ik niet kan reageren, dan is zo'n mail niet echt zinvol. 😉😊😊


Oh ok en dan is dit uiteindelijk de eindconclusie 🤣 nou bedankt ☺️ sorry voor het privé mailtje beetje onhandige manier wat communiceren betreft 🤗


Als dit probleem zich alleen voordoet bij Netflix dan vermoed ik dat deze staat afgesteld op een geluidsformaat die jouw Sonos Arc niet ondersteunt. Zie bijvoorbeeld hier daar een voorbeeld van: 

https://nl.community.sonos.com/home-theater-229108/geen-geluid-bij-netflix-6766914

 

Je zou een andere instelling kunnen gebruiken via de app. Verder heb ik daar helaas dan ook geen andere alternatieven voor vrees ik.


Oh ok en dan is dit uiteindelijk de eindconclusie 🤣 nou bedankt ☺️ sorry voor het privé mailtje beetje onhandige manier wat communiceren betreft 🤗

 

😣😣😴

Ik probeer alleen maar te helpen, maar ik weet (gelukkig) niet alles.

En zoals ik al zei, ik heb de Arris 5202 nooit gehad. (en pas na 3 keer vragen wist ik welke je had).

En ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Ik heb de volgende KPN tv decoders gehad:

Arcadyan HMB 2260

Arris VIP 2952

En ik heb nu de Sagacom DIW 7022 (KPN tv+ box).

 

Netflix, Disney+ en HBO max deed ik altijd via de app's op de Smart tv.

Vanaf (eind april 2023) dat ik de Sagacom DIW7022 heb, doe ik ze via de KPN tv decoder DIW7022 en dat bevalt perfect.