Skip to main content
Beantwoord

Ook mijn nieuwe TV+ box blijft soms resetten

• December 15, 2024
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na een jaar veel problemen te hebben gehad met mijn eerste tv-box  DIW 70022 is deze na heel veel aandringen omgeruild voor een andere, veel problemen zoals vastlopen zijn opgelost hiermee.
Helaas blijft het toch regelmatig voorkomen dat als ik een andere dag wil selecteren om terug te kijken of gewoon een andere zender wil selecteren dat de Ontvanger dan gaat resetten. De ontvanger is aangesloten via wifi en dit kan ook niet anders, de box 12 staat op nog geen drie meter van de tv ontvanger en deze geeft aan een uitstekende ontvangst te hebben.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@jammer2024. Bedankt voor je bericht. Het is goed om te horen dat veel problemen met je eerste TV-box opgelost zijn na de omruiling. Wel vervelend dat je nog steeds last hebt van de ontvanger die reset bij het wisselen van zender. Omdat de ontvanger via wifi is aangesloten en je een goede ontvangst hebt, zou dit probleem eigenlijk niet vaak voor moeten komen. Toch wil ik je vragen om te testen of het bekabeld beter werkt. Misschien helpt het om de ontvanger en het modem opnieuw op te starten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 16, 2024

Hoi ​@jammer2024. Bedankt voor je bericht. Het is goed om te horen dat veel problemen met je eerste TV-box opgelost zijn na de omruiling. Wel vervelend dat je nog steeds last hebt van de ontvanger die reset bij het wisselen van zender. Omdat de ontvanger via wifi is aangesloten en je een goede ontvangst hebt, zou dit probleem eigenlijk niet vaak voor moeten komen. Toch wil ik je vragen om te testen of het bekabeld beter werkt. Misschien helpt het om de ontvanger en het modem opnieuw op te starten. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2025

Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat bekabeld aansluiten hier niet mogelijk is, de enige manier is een kabel over de vloer laten lopen en langs de kanten kan ook niet omdat er drie deuropeningen zitten en langs het plafond dat is geen gezicht of wilt u dit in uw woonkamer ?
De tv box heeft de mogelijkheid om via wifi te werken zorg er dan voor dat dit ook werkt, de box 12 staat bijna in het zicht van de tv box er zit alleen een dun wandje tussen afstand is iets meer dan drie meter. Ik heb geen ander problemen met wifi en als de tv aanstaat dan staan ander wifi apparaten uit. alleen de smartphone ligt dan op tafel. Geen groot gezin 2 oudere personen. Deze tv box heeft nooit goed gewerkt en is gewoon een slecht product.
Ligt het donker worden van de menu beelden dan ook aan wifi ?

Alleen al de moeite die ik moest doen om de eerste omgeruild te krijgen is vreselijk een uur lang heb ik aan de telefoon gehangen om uw collega te overtuigen, het antwoord op het laatst was “ik zal hem aanvragen maar reken er maar niet op dat u een ander krijgt” een paar dagen laten alg er een andere ( niet nieuw).
Dit is geen service !
Dit jaar komt er een nieuwe box, hoe kom ik daarvoor in aanmerking ? of toch in juni maar een ander provider zoeken ?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

In mijn eerste bericht vroeg ik je om de ontvanger bekabeld te testen, omdat de afstand tot de ExperiaBox maar 3 meter is. Daarmee hadden we kunnen uitsluiten of het probleem in de verbinding zit. Wat bedoel je precies met het donker worden van de menubeelden? Wat gebeurt er en wanneer?