Skip to main content

Na een jaar veel problemen te hebben gehad met mijn eerste tv-box  DIW 70022 is deze na heel veel aandringen omgeruild voor een andere, veel problemen zoals vastlopen zijn opgelost hiermee.
Helaas blijft het toch regelmatig voorkomen dat als ik een andere dag wil selecteren om terug te kijken of gewoon een andere zender wil selecteren dat de Ontvanger dan gaat resetten. De ontvanger is aangesloten via wifi en dit kan ook niet anders, de box 12 staat op nog geen drie meter van de tv ontvanger en deze geeft aan een uitstekende ontvangst te hebben.

Hoi ​@jammer2024. Bedankt voor je bericht. Het is goed om te horen dat veel problemen met je eerste TV-box opgelost zijn na de omruiling. Wel vervelend dat je nog steeds last hebt van de ontvanger die reset bij het wisselen van zender. Omdat de ontvanger via wifi is aangesloten en je een goede ontvangst hebt, zou dit probleem eigenlijk niet vaak voor moeten komen. Toch wil ik je vragen om te testen of het bekabeld beter werkt. Misschien helpt het om de ontvanger en het modem opnieuw op te starten. 

Reageer