Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds vanochtend kan ik op 1 tv geen tv meer kijken. Na meerdere malen opnieuw opstarten en de experia box gereset te hebben blijf ik de melding ‘geen actieve zenders, ga naar instellingen’. Maar ik kan niet naar instellingen toe. Het scherm blijft blauw en de toetsen van de afstandbediening werken niet. Mijn andere kastje op mijn andere tv werkt nog wel gewoon. 

Gelukkig doet momenteel Internet bij KPN het nog, Ze schreven dat de storing om 14:45 was begonnen, volgens jou is het dus al de hele dag. De andere TV zal het wel doen, maar met beperkte functionaliteit.


hier ook sinds 14.45 storing. 

Enkel de zender 1 tm 9 beschikbaar.

En kan niet in het menu.


Nee mijn tv op de kamer werkt al de hele dag, en internet ook. Maar mijn vader binnen kreeg een update of iets, en daarna werkte niks meer. Als ik het kastje opnieuw opstart loopt die balk vol tot 100%, daarna komt een blauw scherm met dat er geen actieve zenders zijn. En dan kan ik niks meer drukken.


Nee mijn tv op de kamer werkt al de hele dag, en internet ook. Maar mijn vader binnen kreeg een update of iets, en daarna werkte niks meer. Als ik het kastje opnieuw opstart loopt die balk vol tot 100%, daarna komt een blauw scherm met dat er geen actieve zenders zijn. En dan kan ik niks meer drukken.

Klopt, Sterker nog als je die werkende TV ook zou resetten, krijg je een mededeling maar kan je een aantal dingen niet meer doen. 

Maar ik zou dat niet doen als je TV kunt willen kijken. Je bent maar gelukkig waarschijnlijk alleen nieuwe klanten en glasvezel klanten met 1 TV kunnen dat nog. 


Die heb ik ook gereset maar die blijft wel gewoon werken. 


 


 

 

Dit is het laatste wat ik te zien krijg.


Maargoed, als er meer mensen zijn met dit probleem nu dan wacht ik het nog wel even af.


 

 

Dit is het laatste wat ik te zien krijg.

Ik ook op 1 van de 2 TV’s en als ik hem dan uit en aan zet een blauwe balk met pijltje omhoog en omlaag. 


Beste @Barry9393, welkom! Ontzettend vervelend dit! Er is op dit moment inderdaad een verstoring met itv en ik ga er dan ook vanuit dat jij hier ook mee te maken hebt. In het storingstopic hierover word je op de hoogte gehouden. Hopelijk is het snel opgelost. Excuses voor het ongemak! 


Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat jouw probleem, tegelijk met de storing opgelost was!


Het was inderdaad tegelijk met de storing opgelost!