Skip to main content

Sinds 6 weken op KPN en nu al meerdere keren op 1 tv wel beeld maar geen geluid. Ik zet s morgens de tv aan, geen probleem gewoon beeld en geluid. Ik doe de tv uit, bijv tijdens het eten, zet m weer aan en geen geluid. Alle stappen doorlopen zoals op de pagina's van probleem oplossen wordt genoemd. Niet één keer, nee, wel tien keer! op de andere tv's wel gewoon beeld en geluid. Kabels gecontroleerd, vervangen, opnieuw aangesloten enz. Andere ontvanger gebruikt. ook geen geluid. Ik word hier toch wel zwaar teleurgesteld van.

*admin: topic afgesplitst

Hoi @LaurensW . Welkom op het forum.

Het feit dat die andere tuner ook geen geluid geeft wijst een beetje richting de tv. Heb je meerdere HDMI poorten op de tv? Zo ja, kun je daar eens een andere van proberen?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Sorry, het duurde even. Het is dus inderdaad een gevalletje TV Probleem. Maar wel veroorzaakt door de ontvanger. TV uit, even wachten en weer aan. TA DA! weer geluid. is daarna nog een paar keer gebeurt. Maar ik weet nu hoe te handelen. Thx!