Skip to main content

Op mijn iPad krijg ik bij enkele zenders de melding; Alleen thuis kan deze zender worden bekeken.

ik ben thuis ! NB
opnieuw app geïnstalleerd zonder resultaat.

wat te doen?

En je weet ook heel zeker dat je met die iPad op de wifi van je eigen KPN aansluiting zit?

 


Ja dat weet ik zeker.

Kwam wel eens eerder voor na opnieuw installeren opgelost maar nu blijft het probleem 


Hoi @MatheusHM, welkom op het forum. Als je met jouw eigen Wifi netwerk thuis bent verbonden zou je die melding niet moeten krijgen inderdaad. Heb je die melding nu nog steeds? Als dat zo is, zou je dan jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik er ook een blik voor je op werpen.


Waarom moet ik mijn hele doopceel daar voor invullen?

kun je het antwoord niet zo geven?


Waarom moet ik mijn hele doopceel daar voor invullen?

kun je het antwoord niet zo geven?

@MatheusHM Welkom bij deze digitale wereld. 😉 Als je geholpen wilt worden. 


Waarom moet ik mijn hele doopceel daar voor invullen?

kun je het antwoord niet zo geven?

Dit is iets waarvoor we met je mee moeten kijken naar het abonnement, en dat kan ik alleen als ik gegevens van je heb. Vanuit de AVG privacy wetgeving mag ik niet zelf op zoek gaan naar jouw gegevens, die moet je echt zelf geven. Op het profiel zijn ze alleen voor jou en ons moderators te zien, anderen kunnen dat niet zien. Zonder gegevens kan ik niet met je meekijken.

Als je het niet fijn vindt om je gegevens op internet te delen, dat kan ik me ook voorstellen, kan je telefonisch contact met ons opnemen op 0800-0402.