Skip to main content

Sinds ik KPN TV + heb wordt in de zender Arte HD ineens frans gesproken terwijl het een Duitse zender is.

Wat is hier ineens veranderd???

Ja die zie ik wel. Hij zoekt naar apparaten maar vind niets


Merkwaardig...een andere mogelijkheid is nog om de KPN iTV app via de Google Play Store rechtstreeks op de +Box te zetten.

Bij de apps staat vooraan (dus na op de knop Apps op de afstandsbediening gedrukt te hebben) de Google Play Store. Hier invullen KPN iTV en dan komt de KPN TV app tevoorschijn...deze installeren (werkt net zoals op de telefoon eigenlijk) en dan zit Arte hier ook op. En dan wel geheel in het Duits.

Via de Play Store kunt u ook nog de app van Arte zelf installeren, probleem hiervan is echter dat veel content  achter de zogenaamde geoblock zit (niet afspeelbaar buiten Duitsland en Frankrijk) maar verrassend veel is nog wel te zien,  dus dat is ook nog een mogelijkheid.

Succes.

Groet


Ik merk vanavond ook weer dat Arte wordt uitgezonden met het franse audiospoor op de KPN TV+ Box

Heb ook nog even check gedaan op de HMB2260 en via tv.kpn.com. Hier is wel de het Duitse audiospoor aanwezig.

In de testfase kwam dit ook diverse keren voor en werd het weer hersteld. Hiervan toen in beta-forum-deel zijn daar ook meldingen.

Donald


Ha

Ik merk vanavond ook weer dat Arte wordt uitgezonden met het franse audiospoor op de KPN TV+ Box

Heb ook nog even check gedaan op de HMB2260 en via tv.kpn.com. Hier is wel de het Duitse audiospoor aanwezig.

In de testfase kwam dit ook diverse keren voor en werd het weer hersteld. Hiervan toen in beta-forum-deel zijn daar ook meldingen.

Donald

Tja, het is kennelijk moeilijk op te lossen....heel af en toe is het goed, meestal niet...via de app is het ook altijd goed. Opnemen lukt ook nog steeds niet trouwens (meestal), half/verbrokkeld.

3Sat (in het extra Duitse pakket) neemt op met het geluid er ongeveer drie minuten achteraan 😁


Ha

Ik merk vanavond ook weer dat Arte wordt uitgezonden met het franse audiospoor op de KPN TV+ Box

Heb ook nog even check gedaan op de HMB2260 en via tv.kpn.com. Hier is wel de het Duitse audiospoor aanwezig.

In de testfase kwam dit ook diverse keren voor en werd het weer hersteld. Hiervan toen in beta-forum-deel zijn daar ook meldingen.

Donald

Tja, het is kennelijk moeilijk op te lossen....heel af en toe is het goed, meestal niet...via de app is het ook altijd goed. Opnemen lukt ook nog steeds niet trouwens (meestal), half/verbrokkeld.

3Sat (in het extra Duitse pakket) neemt op met het geluid er ongeveer drie minuten achteraan 😁

Sinds laatste update van afgelopen maandag is het taalprobleem (Frans ipv Duits) nu helemaal opgelost!


Helemaal top @Ratonesque 😊


…. en nu is het weer wachten op verzoeken om óók Frans mogelijk te maken 😁.