Skip to main content

Sinds een week kunnen steeds meer films, series, op 1 decoder niet afgespeeld worden.

Ik heb de software verwijderd, opnieuw geinstalleerd..werkt niet

Op de slaapkmr, staat een 2e decoder, deze heb ik beneden neergezet, en alles speelt goed af.

De defecte decoder boven gezet, en daar hetzelfde probleem, problemen met netflix.

Verzoek dus om 1x 4k decoder om te wisselen, ik heb hiervoor vanavond gebeld met de klantenservice, echter kon uw medewerksters dat niet regelen, dus wend ik me maar tot het forum

 

Door wat zoekwerk kom ik op dit forum terecht. Wij ervaren precies hetzelfde probleem zoals hierboven omschreven door @maikel69

Sinds een paar weken wil 1 decoder veel netflix series programma's niet meer afspelen. Andere decoder geen enkel probleem. Alles bedraad afgesloten, software al gereset, niets helpt. Bij verwisselen decoders verplaatst het probleem mee. Dus mijn conclusie is inmiddels toch ook dat het een encoder probleem moet zijn. 

Ik ben onbekend met het forum, kan iemand mij vertellen hoe ik nu verder moet gaan om ook mijn probleem opgelost te krijgen?

Thnx

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom hier. Als het probleem meeverhuist dan lijkt het inderdaad een probleem met de ontvanger te zijn. Het snelste heb je resultaat als je belt met met de klantenservice 0800-0402. 


Hoi en welkom @NETFLIX probleem. Fijn om te zien dat Joep al toegesneld is. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, afhankelijk van hoe druk het is. Het is op het moment drukker, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Gelukkig hebben we ook behulpzame forumgebruikers, zoals Joep hier in jouw topic :) 

Hoe staat het er nu voor? Heb je zijn tip al opgevolgd? Soms kan contact met onze klantenservice opnemen beter zijn. Via die weg heb je direct contact en helpen onze collega's je meteen verder.