Skip to main content
Ik bezit momenteel 3 tv ontvangers heb ik recht op 2 tv ontvangers of

moet ik 1 of 2 ontvangers retour zenden

groet, Hans
Niks moet. KPN stelt tot 6 ontvangers beschikbaar afhankelijk van je aansluiting (beschikbare bandbreedte).

En of 1 of 2 van je ontvangers in het abonnement zitten hangt van je abonnement af.

In Alles in één Instap en Internet + TV basis zit één ontvanger in het abonnement. De overige (2) huur je er dan dus bij.

Als je minder tv's hebt dan het aantal ontvangers is het mss verstandig er één op te zeggen. Want bij 3 stuks is er sowieso 1 extra (bovenop abo) gehuurd.



Zodat een KPN moderator even je abo kan bekijken zijn voor hem/haar de volgende gegevens gewenst. Als je deze in je forumprofiel (blijft privé) zet dan kan ie er gelijk induiken zodra ze aan deze vraag toe zijn.

voor- achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer (internet/tv)
Goede vraag, Hans. Je hebt recht op zoveel ontvangers als in je abonnement zitten. Afhankelijk van welk abonnement je hebt zitten er, zoals Peter al benoemt, 1 of 2 inbegrepen. Als je er meer hebt, dan betaal voor je voor die. Ik heb even voor je gekeken en jij hebt een Alles-in-1 Instap abonnement. Daar zit 1 interactieve tv-ontvanger bij inbegrepen. Daarnaast heb je ook Digitenne met 1 ontvanger. Voor deze betaal je €5 per maand. Dus je hebt recht op 2 ontvangers.



Nu zie ik in de technische administratie dat je twee interactieve ontvangers aangesloten hebt. Daarvan moet er dan eentje terug. Welke van de twee maakt niet uit, maar ik zou de Motorola 1963 (met serienummer 1724662133) terugsturen. Dat is een nogal oud model die niet de mogelijkheden heeft die je andere ontvanger wel heeft. Je mag hem opsturen naar onderstaande adres. Dit is gratis.



KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn



WIl je laten weten hier als je hem hebt verzonden? Dan zorg ik voor de technische ontkoppeling van die ontvanger.
Erik,



ik heb een retour doos ontvangen en zaterdag reeds verstuurd naar Alpen aan de Rijn.

bedank voor het berichtje

groet,Hans
Dank voor je reactie, en het verzenden, Hans!