Skip to main content

Na een stroomstoring op donderdagochtend 1 oktober 2020 werken de app's op interactieve tv niet meer. Wifi werkt maar TV geeft aan dat intenet niet is verbonden.

Alles gereset, gekeken via postcode check of er mogelijk een storing was? Deze was er niet.

Vanavond geprobeerd te bellen, na 20 minuten wachten medewerker aan de lijn, was net met mijn verhaal begonnen en toen werd in eens de verbinding verbroken. Hier was ik niet over te spreken. 

Nu betalen we voor NPO start, maar kunnen er geen gebruik van maken dat vinden we vervelend.

Hopelijk is er een goede oplossing,

 

@01PJ Welkom op het forum! Excuses voor de late reactie, ben je er nog uitgekomen? Even voor de duidelijkheid: maak je gebruik van de apps via de ontvanger van KPN of rechtstreeks via de tv? Ik zou je anders willen adviseren om eerst de internetverbinding opnieuw in te stellen op de tv.


Hoi Remco, Ik heb dit weekend samen met je collega (telefonisch) alles nagekeken. Het ligt niet aan KPN!!

Het probleem zit in de nieuwe Sony TV. Heeft met google software te maken (dus geen probleem van Sony). Mocht je dit nog uitgebreid willen weten dan hoor ik het wel. Ieder geval bedankt voor je reactie.

Groeten PJ.


@01PJ Dat is natuurlijk bijzonder vervelend, wel fijn dat je de bron van het probleem hebt weten te vinden! Er is dus een probleem met de firmware van de tv zelf? Werkt Sony nu aan een update?


Hoi Remco,

Wat ik heb begrepen zijn ze daar druk mee bezig. Hoe lang dat duurt is niet bekend. Ik zou klanten bij deze klacht, verwijzen naar de Site van Sony of naar winkel waar TV gekocht is. Blijft KPN er buiten want daar ligt het probleem niet. Groeten PJ,


Dank je voor de terugkoppeling en het meedenken! Dat is inderdaad voor andere gebruikers nuttige informatie 🙂 .


Reageer