Skip to main content
Antwoord

Op Samsung TV vind ik alleen de iTV app, op mijn Samsung smartphone vind ik wel de KPN TV+ app. Hoe kan dit?

• November 9, 2025
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Ik heb een Samsung smart TV en ik kan daarop alleen de KPN itv app vinden. Op mijn telefoon (ook samsung) heb ik wel de KPN+ app. Ik ben digitaal niet zo handig, dus iemand tips?

Met vriendelijke groet, 

Nicole Theunissen

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Nicole Theunissen ,

Voor jouw type TV is er nog geen KPN TV+-app. Deze gaat wel er wel komen als jouw TV minimaal besturingssysteem Tizen 6.0 of hoger ondersteunt. Je kunt je aanmelden als tester. 

Lees meer hierover op; 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 9, 2025

Lees meer hierover op; 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 9, 2025

Hallo ​@Nicole Theunissen ,

Voor jouw type TV is er nog geen KPN TV+-app. Deze gaat wel er wel komen als jouw TV minimaal besturingssysteem Tizen 6.0 of hoger ondersteunt. Je kunt je aanmelden als tester. 

Lees meer hierover op; 

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Dank voor de tip!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 9, 2025

Voor tv zenders kijken maakt de oude of nieuwe app geen enkel verschil. Gelukkig!

Groeten van een Samsung bezitter. 

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Nee,  dat klopt. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Nicole Theunissen, de TV+ app en de iTV app kan je beiden gebruiken inderdaad 🙂 Je weet al hoe het zit dankzij de anderen, maar ik voeg nog even een lijstje toe met welke app waarop beschikbaar is op dit moment:

• TV+ App: Android en iOS (mobiel en tablet) en tv's met AndroidTV
  • iTV App: Tv's van Samsung (Tizen) en LG (WebOS)

Voor de laatste 2 wordt ook gewerkt aan een TV+ versie van de app, als die er is zal de iTV app vervangen worden. 

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Dank! Ik ben weer een stuk wijzer