Skip to main content

weer cde 400 gehad op de tv die verbonden is met de supr wifi  en elke keer alleen op kanaal15 de andere zenders geen probleem word er nu onderhand goed zat van KPN los dat nu eens op alle sugesties van receten nu wel gehad hopelijk nu daden vr gr hhvandaag

@HHVandaag 

Wat bedoel je met code 400?

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.


Welkom op het forum @HHVandaag! en goed dat je dit aankaart.

Ik ga er voorzichtig vanuit dat het om foutcode STB-NMC-400 gaat. Is dat niet het geval dan horen we dat natuurlijk graag van je.

Om na te gaan wáár het misgaat kan je de TV ontvanger allereerst bekabeld aansluiten (zonder Superwifi). Ervaar je vanaf dat moment geen foutcode 400 meer dan kan je Superwifi er weer tussen plaatsen en de WiFi Manager doorlopen. Deze Servicetool analyseert en optimaliseert de Wifi verbinding en kan je het beste doorlopen in de buurt van de desbetreffende Superwifi.


het gaat inderdaad om foutcode-STB-NMC-400 je advies op gevolgd en de wifi manager uit gevoerd ging even goed en naa een paar uur weer fout code 400 op kanaal 15 en 5 alle andere aan bevelingen in verleden ook gedaan ik weet het niet nu niet meer  KPN HELP MIJ

Alstublieft


Krijg je de melding als je gewoon live naar discovery of rtl 5 kijkt?

Welk modem heb je? Welke tv ontvanger? En heb je glas of koper? Laatste: welke bandbreedte?

Ik heb met mijn Arris vip2952 deze melding heel vaak tijdens terug spoelen van LIVE zender. Op de achtergrond zie je het spoelen echter gewoon doorgaan, dus dan trek ik me er niks van aan.


het zwarte modem glasvezel en arris vip 2952 het gaat dus om de tv die is aan gesloten op de super wifi


het gaat inderdaad om foutcode-STB-NMC-400 je advies op gevolgd en de wifi manager uit gevoerd.


Dankjewel voor de bevestiging en verdere details.

Heb je het ook bekabeld getest? Dan kunnen we alvast wat zaken uitsluiten.


 KPN HELP MIJ

Alstublieft

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉😊


het zwarte modem glasvezel en arris vip 2952 het gaat dus om de tv die is aan gesloten op de super wifi

 

Hoe is de Arris VIP 2952 verbonden met de Experiabox of Box12?

Indien via de Super Wifi, hoe precies aangesloten en welke Experiabox of Box12 heb je? 

Dus hoe is de Super Wifi verbonden met de Experiabox of Box 12 en hoe is de Arris VIP 2952 verbonden?

 

TV geeft deze code volgens mij niet en hoeft volgens mij ook niet op de Super Wifi?


TV geeft deze code volgens mij niet

 

Klopt als een bus!


@HHVandaag Hoe gaat het inmiddels met TV?


Ok, Glasvezel, Box12 met Superwifi’s. Welke Superwifi’s, witte of zwarte? Welke kleur brand het lampje van die Superwifi, groen of oranje?