Skip to main content

Heb nu 10 dagen twee nieuwe i-tv kastjes met afstandsbediening, in de slaapkamer Sony tv werk geluid alleen via stembediening, in de woonkamer nieuwe LG tv krijg ik 5 keer per dag geen contact met afstandsbediening al drie keer batterijen vervangen en diverse keren op nieuw geïnstalleerd. Gebruik ik schotel kom ik niet meer terug naar kpn. Dus met pijn in mijn hart abonnement opgezegd, want telefonisch hulp bestaat niet meer..

Hoi @Fixing, wat ontzettend jammer te lezen dat je door de problemen met de afstandsbediening hebt besloten om je abonnement stop te zetten.

Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend is als je niet van zender kan wisselen of als je simpelweg geen reactie krijgt. Veel problemen zijn gelukkig wel op te lossen! Heb je al geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw in te stellen? Omdat het in beide ruimtes is en bij verschillende televisies, wil ik je ook vragen om andere apparatuur eens iets verder bij de tv-ontvanger weg te zetten. Zodat dit geen verstoring kan geven en om dan te testen of het wel goed gaat.