Skip to main content
Beantwoord

Op welke zender vind ik de Champions League?

• September 17, 2025
  • 6 reacties
  • 187 keer bekeken

op welke zender vind ik de champions league?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@AJR ,

De Champions League, Europa League en Conference League zijn exclusief te zien bij Ziggo Sport. Maar geen zorgen, want je volgt Nederlandse clubs en de finales met de gratis Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden zien, ook van buitenlandse clubs? Ziggo Sport Totaal zet je makkelijk aan in de MijnKPN app. 

Lees het hele verhaal in dit topic: 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hallo ​@AJR ,

De Champions League, Europa League en Conference League zijn exclusief te zien bij Ziggo Sport. Maar geen zorgen, want je volgt Nederlandse clubs en de finales met de gratis Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden zien, ook van buitenlandse clubs? Ziggo Sport Totaal zet je makkelijk aan in de MijnKPN app. 

Lees het hele verhaal in dit topic: 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@AJR. Welkom op de community! Bedankt voor je vraag. Noordzee heeft hierboven al helemaal het juiste antwoord gegeven, bedankt daarvoor!

Ik ben wel nieuwsgierig: naar welk team ga jij vooral kijken in de Champions League? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 1, 2025

Hoi ​@AJR. Welkom op de community! Bedankt voor je vraag. Noordzee heeft hierboven al helemaal het juiste antwoord gegeven, bedankt daarvoor!

Ik ben wel nieuwsgierig: naar welk team ga jij vooral kijken in de Champions League? 

Van de resultaten van de Nederlandse clubs worden we tot nu toe niet vrolijk. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

De wedstrijd van gisteren was erg teleurstellend. Ze hadden moeite om controle te krijgen en de verdediging stond vaak niet goed. Hopelijk is dit een wake-up call, zodat ze de volgende keer beter voor de dag komen.

​@AJR Heb jij nog naar de wedstrijd gekeken?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 1, 2025

Speelkwaliteit fc knudde, maar de beeldkwaliteit was wel goed?-)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 8, 2025

De wedstrijd van gisteren was erg teleurstellend. Ze hadden moeite om controle te krijgen en de verdediging stond vaak niet goed. Hopelijk is dit een wake-up call, zodat ze de volgende keer beter voor de dag komen.

​@AJR Heb jij nog naar de wedstrijd gekeken?

Ik heb er niet veel vertrouwen in. De volgende wedstrijd is Chelsea uit.

Is het nog gelukt ​@AJR  ?