Skip to main content

Er is een testbeeld te zien op kanaal 75:

VIND CRIME + INVESTIGATION OP KANAAL 44.

 

Maar CI was toch altijd op kanaal 44 te zien?

Hallo @denvug_ams ,

Lang geleden niet. Op 1 juli 2020 is deze zender verplaatst van kanaal 82 naar kanaal 44. Op deze datum is de zender ook naar het basispakket verplaatst. Kanaal 75 moet van nog langer geleden zijn. Inmiddels zouden de klanten wel gewend moeten zijn aan deze wijzigingen, dus het testbeeld zou wel eens verwijderd kunnen worden. 

 

bron : 

 


Verzoekje aan de moderator die hier gaat komen: Wil je intern doorgeven dat dit testbeeld mag verdwijnen?  


Hi @denvug_ams en @Noordzee, ik zal hier even een balletje over opgooien bij de beheerders van het iTV menu! Dank voor het doorgeven :slight_smile:


Kanaal 75 is toegevoegd, sinds laatste wijzigingen rondom de NPO zenders.

 

Kanaal 75 bestond niet…

 

Dus wel een rare fout.


Ik heb een reactie ontvangen en kan nu melden dat het helemaal de bedoeling is dat dit beeld getoond wordt op zender 75, aangezien 1 zender verderop óók een crime zender te vinden is. Op die manier willen we klanten attenderen op het bestaan van de andere crime zender. Persoonlijk zie ik hier niet een toegevoegde waarde, maar dit is door onze marketing afdeling onderzocht en zal dus daadwerkelijk door veel mensen al positief worden ervaren :slight_smile: