Skip to main content

Ben op zoek naar ons aboneenummer

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Alleen ITV heeft een abonneenummer, dus neem ik aan dat je de interactieve tv bedoeld.

Het nummer vind je het makkelijkst in de decoder.

Via menu - instellingen → druk 1 X op de rode knop. In het rijtje dat dat komt zie je je ITV-abonneenummmer.

Het staat ook in je account van MijnKPN.

( → = druk op ok knop )


Hoi @essers . Welkom op het forum.

Is het gelukt met de tips van @PeterG ? Je kunt het nummer ook vinden in je MijnKPN omgeving.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Het vinden van het abonee nummer is een ramp. Een instelling Als KPN moet weten dat ieder contact verloopt via dit nummer. Ze hebben 50 apps maar niets dat echt voldoet aan het geen je verwacht. Allerlei brol die webdesigners leuk vinden met links die geen oplossingen geven.  Geef een telefoonnummer en een vent die het oplost. Ipv. Dat eindeloos gezoek in apps die niet werken. Wat een organisatie met een waterhoofd. Terug naar de basic KLANTVRIENDELIJKHEID. Bij een andere provider krijg ik een vent aan de lijn die mijn probleem oplost. Geen 50 aps die steeds naar elkaar gelinkt zijn. Misschien toch beter ( zoals de verkoper van het abonnement advieseerde) terug gaan naar DELTA 


@Ontevreden nieuwe klant

Vervelend dat je het niet kunt vinden. Maar zowel itv abonnementsnummer als klantnummer zijn op zich niet moeilijk te vinden. 

Itv abonnementsnummer via de ontvanger ( zie boven) en via MijnKPN. 

Het klantnummer van je internetabonnement ( de basis) staat bovenaan je maandelijkse factuur. PDF via MijnKPN. Ook in de tekst van de maandelijkse e-mail.  En bij je afschrijving bij je bank. 


Bedankt voor je reactie. Bij aanmelding als nieuwe klant wordt aangegeven dat je een mail en brief krijgt met een 14 (!!!!) Cijferig nummer. Blijkbaar is het door al het door linken met alle apps niet mogelijk om een vent aan de lijn te krijgen die dat nummer even op kan lezen. Het is over digitalisatie. Geen grijnte menselijk contact. Als er iets mis gaat in het "systeem" ben je dagen bezig om iets te achterhalen of te corrigeren.


Klopt. Met grote organisaties is het irritant stroperig. Zo ook bij kpn. Maar via het forum is dat via de kpn moderators beter. Afgezien van de wachttijd van ca. 3 dagen. 

Heb je inmiddels het 14 cijferige nummer én de pincode voor aanmelden van de tv ontvanger?

Zo niet dan helpen we je uiteraard verder. Door iig de moderators een headsup van dit topic te geven.