Skip to main content

Sinds vanmiddag ontvangen wij alleen NPO 1, 2 en 3 en de regionale zenders. Alle andere zenders blijven zwart, zonder geluid. De gids is wel raadpleegbaar. Onze opnames kunnen we ook bekijken. We hebben de TV twee keer opnieuw opgestart, zonder dat er iets veranderde.

Wie weet wat er aan de hand is? KPN telefonisch bereiken is nog niet gelukt.

Hoi, wat een lastig probleem. Maar heb er wel vaker van gehoord dus ook weer niet uniek.

Vul je vast je gegevens in in het forumprofiel? Hier komt een KPN moderator namelijk best snel op langs en dan hebben ze je gegevens al om je op te zoeken in het systeem.


Hi @NieuwKos, welkom hier. 

Vul inderdaad je profiel even in en geef me een seintje, dan kijk ik mee. Dit is een erg vervelend probleem. 

Zou je in de tussentijd ook de ontvanger willen resetten zoals wordt aangegeven onder stap 2? 
 


Dank voor de reacties. Profiel is deels ingevuld. Ontvanger is gereset, situatie is onveranderd.

 


Joepie, alles doet het weer! Ik weet niet wie wat gedaan heeft, maar bedankt!


Hi @NieuwKos, welkom hier. 

Vul inderdaad je profiel even in en geef me een seintje, dan kijk ik mee. Dit is een erg vervelend probleem. 

Zou je in de tussentijd ook de ontvanger willen resetten zoals wordt aangegeven onder stap 2? 
 

Joepie, alles doet het weer! Ik weet niet wie wat gedaan heeft, maar bedankt!

 JAAA IK!! 

Nee, ik heb om eerlijk te zijn niets gedaan. Ben wel blij dat alles werkt. Hoogstwaarschijnlijk heeft het met de reset te maken die je hebt uitgevoerd. 

Je weet me hier te vinden mocht je verder nog vragen hebben. :relaxed: