Skip to main content

Ik keek toevallig even in de KPN app en zag daar voor mij een serie gratis zenderpakketten staan. Nu vraag ik me af waar het addertje huist want recent heb ik niets veranderd aan mijn abonnement.

Hallo @obelisk ,

KPN stuurt al een tijdje aanbiedingen naar klanten voor drie maanden gratis één of meerdere aanvullend(e) pakket(ten). Mogelijk heb je de e-mail gemist? 
Maar let op: Je moet voor het einde van die drie maanden tijdig zelf weer opzeggen. Dus eigenlijk ga je een uitbreiding van je abonnement aan met een korting van 100% gedurende de eerste drie maanden. 
 

Los daarvan krijgen klanten met KPN-hussel thuis in combinatie met een mobiel abonnement tussen nu en 31 december 2021 het pluspakket standaard gratis. Daar hoef je verder niets voor te doen. Dat regelt KPN automatisch voor je. 


Het 3 maanden addertje, ik was er al bang voor. Van een email kan ik me niets herinneren, maar mogelijk is die door Gmail als spam aangezien.

Bedankt voor de update.


@Noordzee je hebt het over één gratis pakket voor 3 maanden. Ik heb meerdere zenderpakketten voor 3 maanden. 😉


Prima Dennis, ik pas het aan… :thumbsup_tone4:


Prima Dennis, ik pas het aan… :thumbsup_tone4:

Jep! Ik heb het gezien! 👍🏼