Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik kreeg net de nieuwe factuur en die was even met 17 euro omhoog gegaan, want ik zou in april opeens het pluspakket hebben bijgenomen… Dat is niet waar. Ik heb hem inmiddels verwijderd uit mijn abonnement. Wie heeft dit nog meer gehad? En heeft dit misschien te maken met de gratis openstelling van de filmkanalen in maart?

 

Groetjes G.

Het pluspakket kost geen 17 euro. Dus dat zal vast wat anders geweest zijn. En die gratis filmkanalen was volgens mij al april.


Nick83, oh sorry er zat ook nog een pluspakket extra-voordeel op van 7.33:grin:

 


Hoi @gslijkoort , welkom. Is het inmiddels opgelost? Anders zoek ik het voor je uit natuurlijk. Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Heb je misschien een Digitenne ontvanger erbij genomen via Int. TV?

Dan wordt onterecht het Digitenne abo ( à € 17 ) in rekening gebracht. Via een moderator kan dat handmatig gecorrigeerd. Vul je profiel in, dan kan Paul even meekijken.


Nick83, oh sorry er zat ook nog een pluspakket extra-voordeel op van 7.33:grin:

 

Een voordeel van € 7,33 meer betalen? Dat is best bijzonder...


Hoi PeterG,

 

Nee geen digitenne. Ik heb zelf deze pakketten verwijderd uit mijn abo… Heb nog geen tijd gehad om erachteraan te bellen. Ik kijk alleen maar programma gemist, nooit on demand. Dus ik snap echt niet hoe ik dat opeens kan afnemen. Ik neem aan dat als je een on demand-abo wilt afnemen er wel iets op het scherm komt van: ‘weet u zeker dat u dit pakket wilt afnemen?’ Dat heb ik nooit gehad.


Hoi PeterG,

 

Nee geen digitenne. Ik heb zelf deze pakketten verwijderd uit mijn abo… Heb nog geen tijd gehad om erachteraan te bellen. Ik kijk alleen maar programma gemist, nooit on demand. Dus ik snap echt niet hoe ik dat opeens kan afnemen. Ik neem aan dat als je een on demand-abo wilt afnemen er wel iets op het scherm komt van: ‘weet u zeker dat u dit pakket wilt afnemen?’ Dat heb ik nooit gehad.

En als je je gegevens in je profiel zet, en dat hier laat weten, dan zoek ik het voor je uit. Dan hoef je ook niet te bellen...:slight_smile:


Hoi PeterG,

 

Profiel ingevuld!

 

Groetjes gslijkoort


Hi, @Paul_ 

Hoi PeterG,

 

Profiel ingevuld!

 

Groetjes gslijkoort

 


Hoi @gslijkoort, bedankt voor het invullen! Ik zie dat je het Pluspakket al had, echter gratis i.v.m. een mobiel Telfort abonnement. Herken je dat? Nu lijkt dat voordeel te zijn vervallen omdat er geen mobiel abonnement meer geregistreerd staat op jouw adres. Komt dit bekend voor? We kunnen natuurlijk het Pluspakket voor je verwijderen, en dan vergoed ik die kosten van afgelopen maand voor je.


Maar dat kan toch niet leiden tot een prijsverschil van €17,-?


Het was midden in een maand gebeurd, waardoor je op ongeveer een maand en een half zit. 


Het was midden in een maand gebeurd, waardoor je op ongeveer een maand en een half zit. 

Helder, blijkbaar zelfs bijna twee maanden. 


Hoi Paul_, ik weet wel dat ik gebeld ben afgelopen maand om mijn mobiel bij mijn pakket in te doen maar dat heb ik geweigerd. Ik weet niks van een gratis pluspakket af, anders dan de films die ene maand gratis. Misschien is het daar misgegaan. Ik heb de kanalen toegevoegd in mijn persoonlijke zenderlijst, maar heb nooit ergens op gedrukt dat ik het wilde voortzetten? De zenders kwamen, toen de maand afgelopen was, ook niet meer voor in mijn persoonlijke zenderlijst.

Ja ik zou graag het geld terug hebben. Het pluspakket heb ik online al verwijderd uit mijn abonnementen.

 

Bedankt voor de moeite Paul_


Nu zie ik inderdaad dat je het 09-05 zelf al hebt opgezegd, top. De kosten krijg je terug op de eerstvolgende factuur. Komt goed. :slight_smile:

Het Pluspakket had je al sinds ergens in 2019 gratis (i.v.m. een mobiel abonnement). Staat helemaal los van die films een maand gratis. Maar als jij nu niets mist, is alles helemaal goed zo.