Skip to main content

Vandaag ontving ik mijn bestelling te weten 2 tv-ontvangers met bijbehorende apparatuur.

Helaas was de verpakking al opengemaakt en toen ik de doos, die zonder aan te bellen voor mijn deur op de grond gezet was, wilde oppakken viel er al een ontvanger uit de doos op de grond doordat de doos al opengemaakt was, Dit is niet mijn eerste ervaring met Post.nl dat verpakkingen opengemaakt worden omdat ze nieuwsgierig zijn wat er in zit, dit gebeurt vaker. Ik wilde hier op dit forum een melding van maken en hoop dat KPN in de toekomst voor een andere vervoerder kiest want Post.nl is niet veilig.

Hoi @Telefoonnummer klantenservice, 

 

Sorry dat ik nu pas kan reageren op je Topic. Het is momenteel erg druk. Goed dat je dit aangeeft! Niet netjes natuurlijk dat het pakket open is als je het ontvangt. Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is. Geef dit vooral ook aan bij PostNL. Wellicht dat zij hier nog iets in kunnen betekenen of onderzoeken. 

 

Bedankt in ieder geval voor deze melding en excuses voor de gang van zaken!


Ik heb reeds een klacht hierover ingediend bij Post.nl alsook als bij de afzender van dit pakket.