Skip to main content

Goede Dag,

ik wordt er inmiddels gek van en na meerdere telefoontjes met de klantenservice, probeer ik het maar hier.

ik probeer al twee maanden een pakket te bestellen, namelijk foxsports. Alleen dit is niet mogelijk, omdat er al twee maanden de melding: uw wijziging wordt verwerkt, verdere wijzigingen niet mogelijk, staat.

ik heb helemaal geen openstaande wijzigingen. Voorheen dacht ik dat dit kwam door mijn overstap op glasvezel, maar ik ben inmiddels al lang over op glasvezel.

 

de telefonische klantenservice zegt dat dit inderdaad niet klopt. Maar steeds wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.

de laatste medewerker zei ineens dat hij het gelijk ging oplossen, sluitte toen het gesprek af, maar er is nu een dag later helemaal niets veranderd.

 

ik wil gewoon mijn tv pakket kunnen wijzigen, kan iemand mij helpen?

Hoi @Dutchmentday (goede naam trouwens) en welkom op het forum! Super dat je ons gevonden hebt. 😄 Twee maanden is wel bijzonder lang voor een wijziging, dus ik ben benieuwd hoe dit zit en of de wijziging afgerond kan worden. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik bezig. 💪🏻


Ik heb niets meer vernomen en niets in je forumprofiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat je inmiddels Fox Sports kunt kijken. Zo niet, laat het gerust weten!


Reageer