Skip to main content

Storing iTV online via website

Meerdere klanten geven aan de foutcode 4001 te zien bij het kijken van opnames of terugkijken via de gids.

We willen dit graag doorzetten naar onze iTV collega's zodat ze dit kunnen onderzoeken. Zouden jullie hiervoor (als dit nog niet is gedaan) jullie gegevens in willen vullen in jullie profiel zodat we zo veel mogelijk voorbeelden aan kunnen leveren? Zouden jullie het hier ook willen laten weten zodra dit is gedaan? 

We doen ons best jullie zo snel mogelijk te voorzien van een oplossing! Onze excuses voor het ongemak. 

Update 30-11-2020: het probleem is inmiddels opgelost en zou niet meer voor moeten komen!

 

Wat een puinhoop is die ‘’opname functie’’, die werkt voor geen meter, ik had 192 opgenomen programma’s, deels serie’s, deels films maar je kan er geen een afkijken.

klik je er een aan van de 196 dan krijg je code 4001 in beeld en verder gebeurt er niets. ik verwijder hem dan maar en ga verder met de volgende. Na 148 opgenomen films te hebben geprobeerd te kijken heb ze allemaal maar verwijderd en ben ik weer naar Netflix overgestapt. Dat werkt tenminste naar behoren.

oja, ook heel gek, bij de 192 programma’s stond dat ik nog 70% vrije ruimte had, maar na wissen van 148 films bleef die teller gewoon op 70% staan. KPN wanneer maak je je zaakjes eens in orde? Betaal ik hier 5 euro p/mnd voor, alleen om mij dood te ergeren??


heb het bij kpn gemeld en er is nu een algemene storing van gemaakt.


Nu heet het ‘opgeslagen’ en geen ‘opnames’ meer .

Bij programma's die ik opgeslagen / opgenomen heb,  krijg ik direct bij het opstarten van de opname een fout “Undefined (4001)” en krijg ik de opname niet te zien. Op laptop. 

Zoals hierboven al een heleboel. GRAAG REACTIE VAN KPN:

is er misschien een storing? Laat het ons weten svp. 

Erg vervelend nu juist in het weekend dat ik een beetje tijd heb op tv programma's terug te zien..

 

Op dit forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderater kijkt wel mee, maar door de drukte kan het soms 2 a 3 dagen duren voordat zij reageren.

PS, hoofdletters betekend schreeuwen, niet netjes, dus niet doen. 

 

Je kan ook KPN bellen of chatten.

Zie hier.  Klik op tv en scrol na beneden en kies dat je iemand wilt spreken. Je vind, na scrollen, dan het telefoonnummer en je kan dan chatten.

 

ik heb zelf net gekeken en bij mij werkt alles, gelukkig, wel goed.

het telefoonnummer is 0800-0402


@joop2011 @groen2044 idd dit is allemaal heel raar! Ik kon voorheen alles kijken via mijn laptop. Opgenomen of iets terug kijken was allemaal geen probleem.

Ik kan nu helemaal niks meer kijken via mijn laptop, trouwens beide laptops niet. Dus kan ook niet aan het merk liggen. Kan geen 'opgeslagen' kijken of gewoon iets aanzetten..

Bijzonder frustrerend als je 4 nachtdiensten draait! 😬


hier hetzelfde probleem. Ik kijk in de weekenden TV op een laptop en sinds dit weekeinde is alleen live-TV beschikbaar, terugkijken kan niet meer :-(

 

Edit: heb hier geen telefoon beschikbaar, helaas. Dus ik hoop dat KPN dit zelf gaat oppakken…

 

Edit2: n.a.v. bovenstaande reacties toch even Edge geïnstalleerd en hoera, daarmee werkt het hier wel :-)


Hier ook niet alle opnames te kijken via de computer; sommige geven ook undefined 4001. Paar geprobeerd en hier i.i.g. de 2 opnames van RTL 4 van vrijdag van Beau en zaterdag van Geubels met beiden Undefined 4001. Andere opnames doen het dan weer wel….

En via de smartphone, de Samsung-TV-app en de ontvanger doen de genoemde opnamen het wel.

Er is dus een storing.


Ik heb ook hetzelfde probleem. Erg vervelend


Ik heb net KPN ITV (overgestapt van Telfort ITV) en probeer opgenomen programma's te bekijken.

Bij diverse opnames krijg ik direkt bji het opstarten van de opname een fout “Undefined (4001)” en krijg ik de opname niet te zien. Bij andere opnames gebeurt dit niet en kan ik deze bekijken, wanneer ik terugga naar betreffende opnames gebeurt dit weer, zelfs na het afsluiten van de ITV sessie en een nieuwe openen.

Bij Telfort ITV heb ik dit probleem nooit gehad.

Wat gaat hier fout en wat kan ik eraan doen?

 


Ik kan u helaas niet helpen. Sinds Telfort KPN is, heb ik alleen maar (meerdere) foutcodes bij opnames afkijken. Ik ben nu per 3-12-20 weg bij KPN. Was al vanaf het begin bij Telfort en zelf diens voorganger, nooit grote problemen, maar ik heb er nu genoeg van, is al sinds de overname een probleem. 

 


Het zou me niets verbazen als dit met Google Chrome te maken heeft. Ook op andere sites die met HTTPS beginnen merk ik dat het securityprotocol is aangescherpt en content waarvan het protocol verouderd is geweigerd wordt, Wellicht heeft het daarmee te maken?


Het zou me niets verbazen als dit met Google Chrome te maken heeft. 

Chrome:

 

Edge:

 

Voor mij overigens niet zo'n probleem omdat ik altijd via de iTV app kijk op mijn tablet maar voor mijn dochters in België en Zuid Afrika heel vervelend want zij kijken via de site.


@groen2044, @Tim de Vries, @Pamsel, @Linda112, @Olivier58, @KLeine_Heino, @meendaal, @Flip van der Valk, @sask, @LMvS, @Lieszzx, @Math Gijsen, @Angelique123 en @vannidejo bedankt voor het melden, zouden jullie je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik jullie gegevens doorsturen naar de partij die de storing kan onderzoeken!

@GvKessel, @PeterG en @campingkijker jullie voorbeelden heb ik doorgestuurd!


:thumbsup:


@groen2044@Tim de Vries@Pamsel@Linda112@Olivier58@KLeine_Heino@meendaal@Flip van der Valk@sask@LMvS@Lieszzx@Math Gijsen@Angelique123 en @vannidejo bedankt voor het melden, zouden jullie je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik jullie gegevens doorsturen naar de partij die de storing kan onderzoeken!

@GvKessel@PeterG en @campingkijker jullie voorbeelden heb ik doorgestuurd!

Yes, heb mijn profiel ingevuld.


Idem hier. Opgenomen programma's kunnen niet op de laptop worden teruggekeken (op tv niet geprobeerd). Error code 4001 undefined. (Opgemerkt) sinds zaterdag ochtend.


@groen2044@Tim de Vries@Pamsel@Linda112@Olivier58@KLeine_Heino@meendaal@Flip van der Valk@sask@LMvS@Lieszzx@Math Gijsen@Angelique123 en @vannidejo bedankt voor het melden, zouden jullie je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik jullie gegevens doorsturen naar de partij die de storing kan onderzoeken!

@GvKessel@PeterG en @campingkijker jullie voorbeelden heb ik doorgestuurd!

Volgens mij heb ik nu alles ingevuld. Anders hoor ik dit nog graag. 


Ik heb alles ook imngevuld

 


@Lieszzx @Linda112 @groen2044 Bedankt! Ik heb jullie voorbeelden doorgestuurd naar mijn collega's. 

@JenJvS Zou jij voor mij nog je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik ook jouw gegevens doorgeven. 


Storing iTV online via website

Meerdere klanten geven aan de foutcode 4001 te zien bij het kijken van opnames of terugkijken via de gids.

We willen dit graag doorzetten naar onze iTV collega's zodat ze dit kunnen onderzoeken. Zouden jullie hiervoor (als dit nog niet is gedaan) jullie gegevens in willen vullen in jullie profiel zodat we zo veel mogelijk voorbeelden aan kunnen leveren?

We doen ons best jullie zo snel mogelijk te voorzien van een oplossing! Onze excuses voor het ongemak. 

 

heb sinds 4 dagen als ik een programma wil kijken wat ik opgenomen heb de foutmelding  undefined (4001) is bij alle programma's hoop dat het snel is opgelost want dit is niet leuk als je een serie wilt kijken


dit probleem heb ik dus ook. 2912 postcode.

zondagmiddag op comp. even tv kijken gaat dus niet door

code 4001.

zijn gewoon ook niet telefonisch bereikbaar.

ik heb gezocht maar kan het niet vinden.


Hier ook foutcode "undefined 4001" bij kpn itv.

Wel gewoon eerst via thuis geconnect voor we deze gingen gebruiken.

Op laptop met Chrome of Edge deze foutcode bij opgenomen programma's.

Live tv kijken is geen probleem, dat lukt via kon itv op de laptop.

 

Met de kpn itv app op telefoon kan ik wel gewoon de opgenomen programma's kijken.

 

Via telfort nooit geen last ervan gehad en geen problemen.

Sinds het over is gegaan naar kpn 1 bak ellende.

Tv kastje doet ook elke dag uit zichzelf ineens software downloaden. Gewoon tijdens tv kijken en overdag. 

Niet in de nacht.

Om echt schijtziek van te worden. Baggermaatschappij! 


Via telfort nooit geen last ervan gehad en geen problemen.

Sinds het over is gegaan naar kpn 1 bak ellende.

Dit issue heeft niets met Telfort vs KPN te maken.

Helaas zijn er behoorlijke problemen met het nieuwe IPTV platform van KPN (AVS-6 van Accenture) waar KPN recent op is overgegaan.


gegevens in profiel gezet


@mestreegse @SheWolf78 @Maurice G. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@Olivier58 Bedankt, ik heb je gegevens doorgegeven! 


Ik heb die melding ook op de tv ontvanger gehad. 

Helaas zijn er behoorlijke problemen met het nieuwe IPTV platform van KPN (AVS-6 van Accenture) waar KPN recent op is overgegaan.

@wjb volgens mij heeft de itv team dit te snel uitgerold? 🤔