Skip to main content

Storing iTV online via website

Meerdere klanten geven aan de foutcode 4001 te zien bij het kijken van opnames of terugkijken via de gids.

We willen dit graag doorzetten naar onze iTV collega's zodat ze dit kunnen onderzoeken. Zouden jullie hiervoor (als dit nog niet is gedaan) jullie gegevens in willen vullen in jullie profiel zodat we zo veel mogelijk voorbeelden aan kunnen leveren? Zouden jullie het hier ook willen laten weten zodra dit is gedaan? 

We doen ons best jullie zo snel mogelijk te voorzien van een oplossing! Onze excuses voor het ongemak. 

Update 30-11-2020: het probleem is inmiddels opgelost en zou niet meer voor moeten komen!

 

@mestreegse @SheWolf78 @Maurice G. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@mestreegse @SheWolf78 @Maurice G. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@Olivier58 Bedankt, ik heb je gegevens doorgegeven! 

rutger ik kan op dit moment niet alle gegevens invullen zal het zo snel als mogelijk doen

 

 

 Bedankt, ik heb je gegevens doorgegeven! 

@mestreegse @SheWolf78 @Maurice G. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@Olivier58 Bedankt, ik heb je gegevens doorgegeven! 

@mestreegse @SheWolf78 @Maurice G. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@Olivier58 Bedankt, ik heb je gegevens doorgegeven! 

@mestreegse @SheWolf78 @Maurice G. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@Olivier58 Bedankt, ik heb je gegevens doorgegeven! 

 


Joop2011, dat is allemaal flauwe kul, voorheen kon ik dit altijd bekijken , maar sinds het menu is gewijzigd niet meer. Wat ook zo raar is dat je op je laptop niet hetzelfde kan kijken als via tv modem, zo eigenlijk niet uit mogen maken.

 

 

Laat maar. 

Ik probeer je te helpen, maar dat wil je dus niet.

Erg jammer. 


@Lieszzx @Linda112 @groen2044 Bedankt! Ik heb jullie voorbeelden doorgestuurd naar mijn collega's. 

@JenJvS Zou jij voor mij nog je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik ook jouw gegevens doorgeven. 

Gedaan


Via telfort nooit geen last ervan gehad en geen problemen.

Sinds het over is gegaan naar kpn 1 bak ellende.

Dit issue heeft niets met Telfort vs KPN te maken.

Helaas zijn er behoorlijke problemen met het nieuwe IPTV platform van KPN (AVS-6 van Accenture) waar KPN recent op is overgegaan.

Daarom hebben we sinds de overgang alleen maar gezeik en nu dit met de kpn itv er nog eens bij. Met Telfort ook nooit geen last van gehad met de Telfort itv. Dus JA, wel bagger en wel een kpn probleem!


Ik kan u helaas niet helpen. Sinds Telfort KPN is, heb ik alleen maar (meerdere) foutcodes bij opnames afkijken. Ik ben nu per 3-12-20 weg bij KPN. Was al vanaf het begin bij Telfort en zelf diens voorganger, nooit grote problemen, maar ik heb er nu genoeg van, is al sinds de overname een probleem. 

 

Precies, wij dus ook sinds de overname 1 bak ellende met KPN.


Het zou me niets verbazen als dit met Google Chrome te maken heeft. Ook op andere sites die met HTTPS beginnen merk ik dat het securityprotocol is aangescherpt en content waarvan het protocol verouderd is geweigerd wordt, Wellicht heeft het daarmee te maken?

Ook met Edge zijn deze problemen.


@mestreegse @SheWolf78 @Maurice G. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@Olivier58 Bedankt, ik heb je gegevens doorgegeven! 

Profiel is al lang ingevuld!


Daarom hebben we sinds de overgang alleen maar gezeik en nu dit met de kpn itv er nog eens bij. Met Telfort ook nooit geen last van gehad met de Telfort itv. Dus JA, wel bagger en wel een kpn probleem!

Weet je dat er technisch gezien nog niets veranderd is aan jouw Telfort aansluiting.

Ook bij Telfort had je nu exact dezelfde problemen gehad immers Telfort en KPN maken al lange tijd gebruik van hetzelfde IPTV platform. Ook XS4ALL abonnees ervaren deze problematiek evenals abonnees van andere providers die het televisieproduct bij KPN Wholesale afnemen.


Hier hetzelfde probleem, kan geen opgenomen programma's terug kijken. 

Hoop dat dit snel hersteld is. 


Hetzelfde probleem. undefined 4001. Kan ik die opnames nu echt niet meer terug kijken?

 

postcode 6601CH.. 

@Maja_   Profiel aangevuld.

 


Fijn dat moderators het probleem hebben doorgegeven aan KPN.

Ik ben al jaren tevreden klant, jammer dat sommigen zo reageren op het forum.

Via de website kan ik sinds vrijdagavond niet terugkijken. Heb nu de KPNitvApp op mijn Chromebook gezet, dan lukt het wel. Zelf vind ik de indeling op de App niet zo prettig, vandaar dat ik altijd via de website kijk. Dus fijn als het kijken via de website wel weer gebruikt kan gaan worden als het is opgelost.

 


Helaas ook hier op oude opnames code 4001 en dus niets meer te bekijken.


dit probleem heb ik dus ook. 2912 postcode.

zondagmiddag op comp. even tv kijken gaat dus niet door

code 4001.

zijn gewoon ook niet telefonisch bereikbaar.

ik heb gezocht maar kan het niet vinden.

Telefoonnummer van KPN Klantenservice is 0800-0402.


En nu zelfs tijdens het kijken valt de opname ineens stil en krijg je foutmelding 4001. En kpn weet van niets en kent de fout niet.


Zojuist wilde ik Formule 1 gaan kijken. Ik had het programma op Ziggo Sport opgenomen. Maar helaas, ik krijg direct een foutmelding undefined (4001) zodra ik op de knop “Verder kijken’ klik. Dit omdat ik de eerste 30min van het programma reeds beneden op de normale TV heb gekeken. Dus wil ik boven op de laptop verder kijken (kunnen de dames beneden wat anders kijken). Maar helaas, dat is mij niet gegund :-(


Gewisseld naar Edge : probleem is hetzelfde. 

Andere data dan vandaag : maakt geen verschil : undefined 4001…..

Tijd staat goed.

ik heb mijn profiel ingevuld


Zonet wilde ik de Formule 1 Race van Baghrein terugkijken via tv.kpn.com. Foutmelding “Undefined (4001)”.

Op Windows 10 en Chrome 86.0.4240.198 (64bits).

 

Update: in Edge kan ik nu wel terugkijken, maar hoogstens in resolutie 570p, wat natuurlijk dramatisch slecht beeld geeft.


ik heb sinds gisteren ook de foutmelding undifined(4001)

 net met een medewerker gesproken maar die reageert helemaal niet meer..

beetje vaag allemaal

 


Kan veel opnamen niet ontvangen op de pc iedere keer fout code undefined (4001)


Bedankt iedereen voor het invullen van de gegevens in jullie profiel. Ik heb het doorgezet. 

Klanten die zich hier ook melden vanaf nu, vul alsjeblieft het KPN profiel in en geef ons hier een seintje als dat is gedaan. 


Ik krijg deze foutmelding sinds vrijdag bij een opname en nu ook bij terugkijken van Rondo

Kan hier wat aan gedaan worden?


Bedankt iedereen voor het invullen van de gegevens in jullie profiel. Ik heb het doorgezet. 

Klanten die zich hier ook melden vanaf nu, vul alsjeblieft het KPN profiel in en geef ons hier een seintje als dat is gedaan. 

@Alex_P is gedaan


Ook ik heb het 4001 probleem. doet zich voor op iTV op computer bij zowel firefox als edge.  Prolbleem was er nooit en is begonnen op vrijdag 27 nov 2020. Opname van Veronica (voetbal Inside) kon niet meer afgespeeld worden op vrijdag. Vandaag 29-11-2020 kan Rondo op Ziggo niet meer afgespeeld worden vanuit programmagids. Deze programma’s werkte hiervoor altijd prima qua opnemen en afspelen.

Als we alle meldingen lezen is het duidelijk dat er blijkbaar afgelopen week door Kpn een ergens een wijziging is doorgevoerd die dit probleem veroorzaakt bij ITV. KPN neem je verantwoordelijk en los dit op.  Nu kunnen we dus niet meer op iTv bepaalde opnames of programma's terugkijken


@JamW je hebt helemaal gelijk, drie dagen doen over een Rollback is een niet gewenst sla verwachting binnen de IT wereld. 


Ik krijg bij opgenomen programma’s en films op mijn Apple MAC de fout code Undefined (4001). Op mijn Tablet van Apple heb ik deze foutcode niet. Weet iemand een oplossing.