Skip to main content

Er kwamen meerdere meldingen binnen dat de KPN iTV app blijft draaien en pas nadat je de iPhone of iPad helemaal opnieuw opstart, weer werkt. Het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing: termijn wanneer dit opgelost is, is nog niet bekend.
 

Update 17-02-2021 09:00 uur: Er is een update beschikbaar voor de KPN iTV App. Na het downloaden van deze nieuwe versie (7.3.4), zou het niet meer nodig moeten zijn de app geforceerd af te sluiten en/of je iPhone of iPad opnieuw op te starten.


Workaround

Als de KPN iTV app blijft draaien, sluit deze app dan geforceerd af en start de app dan opnieuw op. 
Werkt deze workaround niet en moet jij je iPhone of iPad nog steeds helemaal opnieuw opstarten, laat het ons dan weten zodat wij deze informatie kunnen doorgeven aan onze iTV collega's.
 

@Kijker123 Als je de uitleg volgt, dan moet het goed zijn. Dat het niet werkt voor jou is natuurlijk jammer. Opnieuw installeren is natuurlijk niet gewenst, maar helaas op dit moment dus de enige oplossing. 

Bedankt het proberen @Mieke1956. Zonde dat het voor jou helemaal niet werkt. Het is al doorgezet naar de achterliggende afdeling, dus het wachten is op een antwoord en/of algehele oplossing. Mochten we een update hebben, dan delen we het hier:slight_smile:

Oké, ik zal dus moeten afwachten, want ik heb ook echt niet de moed om iedere keer mijn hele iPad weer naar fabrieksinstellingen te brengen. In de hoop dat de app het even doet. Na twee keer ben ik er even klaar mee om dat te doen.😢😢😢😢😢 ik wacht dus maar af.


Goedemorgen allemaal!

Goed nieuws! We hebben een update van onze iTV collega's. Er is een nieuwe versie (7.3.4) van de KPN iTV App beschikbaar in de App Store. Hiermee zouden de problemen rondom de app verholpen moeten zijn en is de workaround dus niet meer nodig. Kunnen jullie dit bevestigen? :blush: