Skip to main content

[OPGELOST] iPhone / iPad opnieuw opstarten na gebruik van KPN iTV app

• February 3, 2021
  • 52 reacties
  • 2370 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

52 reacties

Mieke1956
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 13, 2021

@Kijker123 Als je de uitleg volgt, dan moet het goed zijn. Dat het niet werkt voor jou is natuurlijk jammer. Opnieuw installeren is natuurlijk niet gewenst, maar helaas op dit moment dus de enige oplossing. 

Bedankt het proberen @Mieke1956. Zonde dat het voor jou helemaal niet werkt. Het is al doorgezet naar de achterliggende afdeling, dus het wachten is op een antwoord en/of algehele oplossing. Mochten we een update hebben, dan delen we het hier:slight_smile:

Oké, ik zal dus moeten afwachten, want ik heb ook echt niet de moed om iedere keer mijn hele iPad weer naar fabrieksinstellingen te brengen. In de hoop dat de app het even doet. Na twee keer ben ik er even klaar mee om dat te doen.😢😢😢😢😢 ik wacht dus maar af.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • February 17, 2021

Goedemorgen allemaal!

Goed nieuws! We hebben een update van onze iTV collega's. Er is een nieuwe versie (7.3.4) van de KPN iTV App beschikbaar in de App Store. Hiermee zouden de problemen rondom de app verholpen moeten zijn en is de workaround dus niet meer nodig. Kunnen jullie dit bevestigen? :blush: