Skip to main content

Storing iTV STB-ufa_03 / KBX-APK-1007/504 beperkte modus

 

Er is op dit moment een storing gaande met iTV. Je kunt foutmelding STB-ufa_03 in beperkte modus krijgen of KBX-APK-1007/504. Ook zijn opnames niet terug te kijken en lukt het niet om de TV gids te openen.

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update 2: 08-04-2023 om 17:37 uur: Storing verholpen. 

Update 1: 08-04-2023 om 15:53 uur: Blijft je TV+ Box op opstarten hangen en kun je hierdoor ook geen apps openen? Je kunt dit met de Google Assistent op de afstandsbediening omzeilen. Zo kun je wel naar Netflix e.d. blijven kijken. Met dank aan@Chrizziey!

 

er is op dit moment storing waardoor ik niet kan inloggen; wordt hieraan gewerkt?!


Hallo

Ervaren meerdere mensen het probleem dat je elke dag 2 tot 3 keer opnieuw moet opstarten waar deze dan ongeveer 5 minuten over doet. Ik krijg ook de melding kbx-apk-1001 of kbx-apk 1007 / 500-10000. Begint onderhand erg irritant te worden. Denk dat dit nieuwe systeem te vroeg is uitgerold en de klanten mee moeten gaan helpen in de ontwikkeling. Slechte zaak. 


Hi @Whimself en @Fior! Ik heb jullie berichten even hierheen geplaatst. Er is namelijk een storing gaande, dus alle meldingen verzamelen we hier. Hier zullen we alles ook updaten wanneer we meer informatie hebben! 


Weer een storing met interactieve tv , en niet de 1ste in korte tijd KPN,  in de ochtend stekker eruit en erin om beeld te krijgen nu de zoveelste storing en daar betaal ik nu voor om voor de zoveelste keer te vermelden dat ik gefrustreerd ben door dit hele gedoe KPN 🤬


Heb zo nu en dan last van een vastlopende tv ontvanger. Vandaag weer het geval, gereset in menu bij systeem en kreeg vervolgens de melding dat er nieuwe software beschikbaar was. Deze geïnstalleerd en krijg nu de melding STB-ufa-03-beperkte modus. Het advies is om de ontvanger en paar seconden in stand-by te zetten maar dat helpt dus niet.

Iemand nog suggesties?


Sinds vandaag ineens de melding “stb-ufa-03 beperkte modus”.

hierdoor kunnen we niet bij de opnames komen , en is geen gids, en een beperkt zender aanbod.

ik heb de router al gereset, en ook het tv kastje.

 

is er iets aan de hand?

 

 


@DJ010 en @Korvette Ik heb jullie berichten hierheen verplaatst. Hier houden we jullie op de hoogte van de storing!


Ik krijg ook nu weer de melding STB-ufa-03

Het op stand-by zetten werkt niet. Ook kan ik niet bij het menu.

Ontvanger opnieuw gestart en dan meteen deze melding in beeld!


En maar de volle pond betalen 


Hoeveel storingen moeten we nog ondergaan KPN


@Loosoft 

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze met de Experiabox of Box12 verbonden?

 

Zie hier wat de storing betekend.

 

Haal de spanning van de decoder en wacht ongeveer 2 minuten.

Zet hem daarna weer aan en laat hem opstarten. 

(of bedoelde je dat met opnieuw gestart? Wel minimaal 1 minuut gewacht?)


Hier hetzelfde euvel en ja al helemaal uitgezet etc…...


Krijg nu weer de melding:

Op stand-by zetten werkt niet, het menu werkt ook niet.

Ontvanger opnieuw gestart, maar werkt ook niet.


Ja sorry hoor sanne maar ik ervaar niks anders dan ellende met die nieuwe kastjes ik betaal 80 euro per maand hiervoor , ik vind dit echt niet normaal meer , slecht beeld slecht geluid elke dag stekker eruit om beeld te krijgen ik ben het helemaal zat echt waar 


Heb je KPN TV+ en blijft het scherm hangen op opstarten KPN TV+…?  Dan kun je dit met de Google Assistent op de afstandsbediening omzeilen. Kan je toch nog Netflix o.i.d kijken.

 


@DJ010 Je kan de ontvanger gewoon gebruiken als je wilt streamen. Gebruik daarvoor de Google Assistent. Dan kun je het laadscherm omzeilen.


Foutmelding stb-ufa-03 beperkte modus gaat niet weg


Ook hier hetzelfde, de decoder meerdere keren opgestart. Stand-by suggestie als hierboven beschreven geprobeerd. Maar helaas, de recorder een oude Arris VIP 2925 lijkt wel overleden. 
 

kan je hierover ook direct contact opnemen met KPN?


Ik zie dat er een storing is.

Wij kunnen momenteel geen opnames kijken.

 

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Algemene storingen Verstoring Internet, Bellen en/of Televisie 08 april 2023
14:54 uur
08 april 2023
19:00 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing

Ja maar hier betaal ik toch niet voor ik wil gewoon een goed product voor de 80 euro pm en niet iets dat ik om de zoveel tijd iets moet omzeilen om Netflix te kijken , dat kan ik ook met mijn gewone tv , kan ik me net zo goed geld besparen en kpn wegdoen want tja ik kan ook streamen met m'n tv , ik wil eigenlijk gewoon m'n oude kastjes weer terug maar ja dat kan niet he 


@DJ010 Dit is een algemene tv storing die speelt op alle ontvangers. Heeft niks met de tv+ specifiek te maken.


Betreft het een regionale storing of heb ik een probleem.

 

Admin: Topic onder bestaand topic geplaatst


Storing zal wel opgelost worden. Is voor mij de eerste keer. KPN werkt prima. Hiervoor had ik Ziggo jarenlang en dan had je net zoveel storingen als dat er auto's over de maasbruggen rijden.


Dan gaat het echt goed bij kpn met al die storingen,  dus toch tijd om te overwegen of het nog wel de moeite waard is om bij kpn te blijven 


Sinds een maand overgestapt van Ziggo naar KPN. Binnen vier weken meer storingen en andere ellende met KPN tv+ dan in 20 jaren Ziggo. Ongelooflijk, wat heb ik een spijt !