Skip to main content

Storing iTV STB-ufa_03 / KBX-APK-1007/504 beperkte modus

 

Er is op dit moment een storing gaande met iTV. Je kunt foutmelding STB-ufa_03 in beperkte modus krijgen of KBX-APK-1007/504. Ook zijn opnames niet terug te kijken en lukt het niet om de TV gids te openen.

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update 2: 08-04-2023 om 17:37 uur: Storing verholpen. 

Update 1: 08-04-2023 om 15:53 uur: Blijft je TV+ Box op opstarten hangen en kun je hierdoor ook geen apps openen? Je kunt dit met de Google Assistent op de afstandsbediening omzeilen. Zo kun je wel naar Netflix e.d. blijven kijken. Met dank aan@Chrizziey!

 

Hier ok geen tv en op viaplay geen ondertiteling en nog steeds slecht geluid 😢😢


Probleem met de server in het netwerk. (STB-ufa-03-beperkte modus). Kan u mij de probleem oplossen. Ik heb paar keer de herstart gedaan met de Experiabox. Alles geprobeerd, tijdje de tv-ontvanger een aantal seconden in stand-by en opnieuw. Lukt niet!

 

Admin: Topic onder bestaand topic geplaatst


Dan gaat het echt goed bij kpn met al die storingen,  dus toch tijd om te overwegen of het nog wel de moeite waard is om bij kpn te blijven 

 

Rustig aan @DJ010 

Denk aan je bloeddruk.😉😊

 

2 maanden geleden hadden wij een elektriciteit storing 's avonds van 8 uur tot 10 uur 's avonds.

Dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.

 

Ik maak me hier echt niet druk over. 😉😊😊

 

Dit kan bij alle providers gebeuren. 


Hier ook de beperkte modus, geen EPG beschikbaar, iTV Online op Google TV en smartphone werkt niet. Ik kan gelukkig nog wel HBO Max, Netflix en YouTube kijken naast de eerste 16 zenders. 


@Elena52 en @rfflangen ik heb jullie reacties hier neergezet. Er is een storing, hier houden we je op de hoogte! Op onze storingspagina ook.


Ja joop ik denk om mijn bloeddruk 😅 

 

Admin: Bericht aangepast vanwege ongepast inhoud


Hier ook de beperkte modus, geen EPG beschikbaar, iTV Online op Google TV en smartphone werkt niet. Ik kan gelukkig nog wel HBO Max, Netflix en YouTube kijken naast de eerste 16 zenders. 

 

Zie hier.

Dit gebeurd bij alle providers wel eens.

 


Bij mijn TV heb ik dezelfde storing. Bovenstaande oplossingen heb ik uitgevoerd, zoals, router in de meterkast gereset, TV ontvanger poosje van stroom, TV ontvanger gereset, allemaal zonder succes.

Het lijkt mij een landelijk probleem, niet alleen in mijn huis.
Wordt dit binnenkort opgelost? 


@Loosoft

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze met de Experiabox of Box12 verbonden?

 

Zie hier wat de storing betekend.

 

Haal de spanning van de decoder en wacht ongeveer 2 minuten.

Zet hem daarna weer aan en laat hem opstarten. 

(of bedoelde je dat met opnieuw gestart? Wel minimaal 1 minuut gewacht?)

Spanning is er af geweest, zowel van het modem als van de ontvanger.

Niets werkt, foutmelding blijft komen...


Heb je KPN TV+ en blijft het scherm hangen op opstarten KPN TV+…?  Dan kun je dit met de Google Assistent op de afstandsbediening omzeilen. Kan je toch nog Netflix o.i.d kijken.

 

Kom ik geen steek verder mee @Chrizziey .

“Ga naar apps” doet ook al niks.

Spreek ik alleen “apps” in krijg ik alleen Youtube.

Dus hoe dan wel?


Probleem met de server in het netwerk. (STB-ufa-03-beperkte modus). Kan u mij de probleem oplossen. Ik heb paar keer de herstart gedaan met de Experiabox. Alles geprobeerd, tijdje de tv-ontvanger een aantal seconden in stand-by en opnieuw. Lukt niet!

 

Admin: Topic onder bestaand topic geplaatst

 

Zie ook hier.

 

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Algemene storingen Verstoring Internet, Bellen en/of Televisie 08 april 2023
14:54 uur
08 april 2023
19:00 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing

Hier ook de beperkte modus, geen EPG beschikbaar, iTV Online op Google TV en smartphone werkt niet. Ik kan gelukkig nog wel HBO Max, Netflix en YouTube kijken naast de eerste 16 zenders. 

 

Zie hier.

Dit gebeurd bij alle providers wel eens.

 

No worries, ik klaag niet. Geef alleen de impact wat ik ervaar door aan de mods en mede-forumleden. 
De Playstation gaat weer aan =D


Sjeez wat een zeurkousen hier zeg! Waar complexe techniek wordt gebruikt komen storingen voor. Gewoon uitzitten, komt vanzelf weer goed.


Hier ook de zelfde storing kbx-apk-1007/504 ook ik begin het zat te worden we betalen een hoop geld maar kijken met steeds minder plezier tv, opstarten van mijn tv duurt echt heel lang, ook moet ik steeds mijn box opnieuw opstarten. Met het oude systeem had ik nooit problemen maar nu met het nieuwe itv niks anders dan shit.


Nou zegt de box ook weer " geen internet toegang". Ook de smart-tv doet het niet. Dat alternatief met NLziet in de tv gaat nu ook niet.

Wel apart. De NOS LIVE app in de tv werkt wel.

Laptop en smartphone nog wel. Via wifi. 

Televisie en tv box zijn via utp.


Kom ik geen steek verder mee @Chrizziey .

“Ga naar apps” doet ook al niks.

Spreek ik alleen “apps” in krijg ik alleen Youtube.

Dus hoe dan wel?

  • Instellingen (tandwieltje)
  • Apparaat
  • Apps

Hier kom ik er ook bij...


Heb je KPN TV+ en blijft het scherm hangen op opstarten KPN TV+…?  Dan kun je dit met de Google Assistent op de afstandsbediening omzeilen. Kan je toch nog Netflix o.i.d kijken.

 

Kom ik geen steek verder mee @Chrizziey .

“Ga naar apps” doet ook al niks.

Spreek ik alleen “apps” in krijg ik alleen Youtube.

Dus hoe dan wel?

@PeterG Druk op de Google Assistent knop op je AB en zeg : Open Netflix, Open Disney+.. dan opent die de app.


Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Algemene storingen Verstoring Internet, Bellen en/of Televisie 08 april 2023
14:54 uur
08 april 2023
19:00 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing

@DJ010 Ik begrijp je onvrede, die heb je inmiddels duidelijk kenbaar gemaakt. We werken hard om het op te lossen, meerdere berichten plaatsen hier zullen dit proces niet versnellen en daarnaast is dit tegen onze huisregels. Hierbij dus het verzoek hiermee te stoppen. 


Ook op decoder 5202 is storing.wij kunnen niet naar muziek zenders.alleen maar zwart beeld.


Ik kan niet meer inloggen op de kpn tv app op mijn tablet 😥


hallo

ook hier een beperkte modus, alles gedaan om op te lossen, maar probleem blijft,hoop dat het snel wordt opgelost. 


Ik heb enkele off topic berichten verwijderd. Let op de huisregels. Het KPN Forum is een openbare plek, met ruimte voor verschillende mensen en verschillende meningen. We houden van vriendelijk gesprekken en respect voor elkaars standpunten. 


Tja, ik weet niet hoe dat dan is te verklaren. Het is mijn eerste storing sinds een jaar. Anderen ervaren veel meer storingen. Misschien iets regionaals, wel of geen glasvezel  ....ik heb trouwens storing stb-dtv-01


Weer storing nu  op 8 april 15.45 ben al 4 weken bezig om normaal tv te kunnen kijken het komt door die nieuwe kut kastjes die ze in gebruik hebben genomen wat een gezeik ,word er gezegd er kom6 een monteur langs op zaterdag morgen tussen 10 en 12uur wat denk je geen monteur heb zo’n meneer van de kpn aan de telefoon zegt ie dinsdag de 11de komt er een monteur,ik zeg moet ik de hele Pasen zonder tv ja eh daar kan ik ook niks aan doen wat een kut bedrijf spijt als haren op me hoofd met kpn echt mensen begin nooit aan kpn alleen maar ellende en mensen aan de telefoon die er totaal geen verstand van hebben bedankt in ieder geval voor de goede uitleg en verstandshouding