Skip to main content

Storing iTV STB-ufa_03 / KBX-APK-1007/504 beperkte modus

 

Er is op dit moment een storing gaande met iTV. Je kunt foutmelding STB-ufa_03 in beperkte modus krijgen of KBX-APK-1007/504. Ook zijn opnames niet terug te kijken en lukt het niet om de TV gids te openen.

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update 2: 08-04-2023 om 17:37 uur: Storing verholpen. 

Update 1: 08-04-2023 om 15:53 uur: Blijft je TV+ Box op opstarten hangen en kun je hierdoor ook geen apps openen? Je kunt dit met de Google Assistent op de afstandsbediening omzeilen. Zo kun je wel naar Netflix e.d. blijven kijken. Met dank aan@Chrizziey!

 

Heel gek. NLziet in de tv doet het niet. Blijft maar laad rondje. 

Maar via de TV+ Box wel. **

Hoe kan dat?

** met Google "open NLziet" kunnen aanzetten. @Chrizziey 

De kpn tv app probeer ik niet eens. Zal zeker overbelast zijn nu. (?)


Ff tempo KPN 
Het voetbal begint zo 😜👍🏻


Is er storing tv?

vandaag 8 april noord Holland. 


Zo is het kpn opschieten mensen willen tv kijken voetbal ed het is Pasen mensen vrij willen tv kijken opschieten 


Nou het doet het voor hoelang de tv doet het niet ook graag even oplossen 


Ja ESPN doet het weer.  

graag afblijven nu hahaha 😜 


Misschien heeft Noord-Holland geluk


Je zou maar wielrennen willen kijken :-)

 

Blij met mijn NVIDIA SHIELD. Express VPN ingeschakeld op Italië en nu via RAI 2 HD gelukkig alsnog Parijs -Roubaix voor de dames kunnen

 

Voor de rest wachten we wel even af, wanneer het allemaal weer werkt.

 

Via NPO app kunnen we in ieder geval nog NPO1, 2 en 3 kijken.


Hier is het probleem opgelost. (ZO-Brabant)


Dank voor het melden van de storing. 👍 Dan weet ik dat het niet in huis ligt.  

In Nijmegen is het nog niet opgelost (17:00).

Edit 17:10: opgelost.


Gelukkig…het werkt weer 😊👍


Hier doet-ie het weer…. Amsterdam


Hier in Duiven (6922) werkt het inmiddels weer op de TV+ ontvanger en ook op de laptop en telefoon

 

Donald


Bij mij is inmiddels de iTV Online app weer beschikbaar, maar tv ontvanger staat nog wel in beperkte modus. In de melding op tv ontvanger staat wel dat ik moet herstarten, maar ik denk juist dat het beter is om te wachten tot het verdwijnt. Bij een herstart wordt de techniek mogelijk meer belast. 


Het is weer zo ver, weer een storing, foutcode STB-REC-01 / 403-10100.

Begon eerst met beeld, viel weg, geen programma nummer op de ontvanger, gaat ook spontaan uit….

met AB opnieuw aangezet, nu weer beeld, maar geen opnames in de opname list maar wel deze Foutcode STB-REC-01 / 403-10100…

 

KPN lost het nu een keer op zonder te blijven hacken in de code.

wil je iets nieuws doen zorg dan dat alles goed getest is voordat het uitgerold wordt en niet dumpen en de mensen ermee op zadelen…..


Zo is het kpn opschieten mensen willen tv kijken voetbal ed het is Pasen mensen vrij willen tv kijken opschieten 

😜


Werkt inmiddels weer 😀

Fijn dat het een storing bij KPN was,  en het er dit keer niet aan lag dat ik zelf aan het prutsen was 😆


Het deed het 5 seconden en de tv gids doet alleen nl1 tot sbs daarna is het donker en als je zo’n aardige meneer aan de telefoon hebt die zegt gewoon glashard dat er geen storingen zijn leugenaar oplossen dit graag 

 


Hier in Lelystad doet  hij  het ook weer 

Dank je wel kpn 😀👍👍


Hier is het opgelost 🤗


Opgelost hier. Netjes.


Nou het doet t weer hopen dat we met Pasen ook nog beeld hebben 


Afgelopen  maart storing gehad, nu al weer. Willen we een opname kijken duurt het erg lang voordat ze geladen worden en dan krijg ik de code AVS TO 0001. Alles gereset stekkers eruit en doet het nog niet. Kan het zijn dat de tv ontvanger aan vervanging toe is. 

Heb net de tv weer aangezet, is ongeveer een uurtje uitgeweest maar op dit moment doet hij het weer.

Wij hebben een Arris VIP2952 V2 ontvanger. Begint nu wel eigelijk te worden die storingen steeds en de buren hebben ook kpn en die hebben geen problemen.

Graag hoor ik van jullie

MVG

Gera van Bree


Geen nieuwe kastjes aannemen gewoon de ouwe blijven gebruiken ik heb ook sinds 4 weken nieuwe alleen maar ellende ik krijg die ouwe weer opgestuurd misschien voor u ook een idee


Geen nieuwe kastjes aannemen gewoon de ouwe blijven gebruiken ik heb ook sinds 4 weken nieuwe alleen maar ellende ik krijg die ouwe weer opgestuurd misschien voor u ook een idee

@Mienkot Deze storing had niets te maken met de “nieuwe kastjes". Want ook op mijn “oude” tv-ontvanger was deze storing. Het ging dus om een algemene storing.