Skip to main content

Storing iTV STB-ufa_03 / KBX-APK-1007/504 beperkte modus

 

Er is op dit moment een storing gaande met iTV. Je kunt foutmelding STB-ufa_03 in beperkte modus krijgen of KBX-APK-1007/504. Ook zijn opnames niet terug te kijken en lukt het niet om de TV gids te openen.

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update 2: 08-04-2023 om 17:37 uur: Storing verholpen. 

Update 1: 08-04-2023 om 15:53 uur: Blijft je TV+ Box op opstarten hangen en kun je hierdoor ook geen apps openen? Je kunt dit met de Google Assistent op de afstandsbediening omzeilen. Zo kun je wel naar Netflix e.d. blijven kijken. Met dank aan@Chrizziey!

 

Tv ontvanger is inmiddels een paar jaar oud, precies weet ik niet maar ik vind het vreemd dat mensen in mij  buurt geen problemen hebben en wij wel. Dat zou toch ergens aan moeten liggen.


Storing is verholpen. Bij deze sluit ik het topic. 

Mocht je toch nog problemen ervaren, dan horen wij het graag.


Bij alle storingen staat dat er storing is en kpn zegt geen storing beetje raar van alles geprobeerd maar blijf foutcode krijgen  :STB-ufa-03


Er is een storing geweest, je kan de decoder even voor een minuut op stand-by zetten en daarna weer aan. Als het goed is moet dan het probleem opgelost zijn


Hier was het inderdaad weer goed na een herstart van de box toen liep alles weer zoals het moest lopen.


Ik heb de gehele middag en avond beperkte modus met code STB ufa 03.

Volgens KPN zou er geen storing meer zijn. Hoe wordt dit opgelost. 

 


Goedemorgen beste even helemaal stroomloos. Ikzelf heb het ook gehad. Ikzelf heb hem ongeveer 2 minuten er af gehaald en natuurlijk weer aangesloten. Probeer het eens succes. 


Probleem inmiddels opgelost.