Skip to main content

Storing streamen iTV app via Chromecast

Er zijn momenteel meerdere klanten die aangeven dat ze de iTV app niet kunnen streamen via de Chromecast. Wij hebben nog onvoldoende informatie om te kunnen zeggen wat er aan de hand is, daarom verzamelen we zoveel mogelijk voorbeelden en geven deze intern door.

 

Mocht jij op dit topic beland zijn, omdat je dit probleem ook ervaart, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en je klantnummer en dat hieronder laten weten? Zo kunnen we het snelst de voorbeelden doorgeven.

 

Zodra we een update hebben, zullen we dat in dit topic plaatsen. Excuses voor het ongemak!

 

17-12-2021: Er was inderdaad een storing met het casten, dit is sinds gisteravond weer opgelost

 

 

 

 

Ik wilde vanavond bij kennissen een voetbalwedstrijd streamen. Dat werkte niet. Ik kreeg dezelfde melding als @Eddie123 . Nu ben ik thuis en ik kan gewoon streamen. Vreemd. Ik gebruik ook Android.


Bij mij hetzelfde probleem. Alles opnieuw geïnstalleerd, incl. App. Op mijn beide toestellen werkt het niet meer. Netflix doet het gewoon.


 


Hier hetzelfde probleem van IOS 15.2  lukt het casten niet


Die van mij is vandaag na anderhalve maand er ook mee gestopt ik heb 2 dungels beneden sen boven ik heb vrt app, VTM app, npo app, netflex app vidiolamd app,  allemaal werken ze nog perfecto. Alleen die vieze vuile tering app van KPN werkt niet, ik ben daarom niet veranderd naar die slechte glasvezel verkoper, je kan je boeltje beter verkopen. Ik heb alles. Zelfs gereset en doe het nog steeds niet. Wifi is deze van mij zelfs boven een bereik van 97% dus wat hebben jullie gedaan ??? Je kan er beter voor zorgen dat het snel opgelost is want Bibi is anders weg volgend jaar !!!!! En een ding nog. Ik ben altijd van mijn woord PS : goudeerlijk !


Sinds gisteren krijg ik de melding 'Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw of cast iets anders' op tv als ik probeer te casten met KPN iTV.  Via de Home-app kan ik wel mijn telefoonscherm mirror'en, dus beide zitten wel op het hetzelfde netwerk (ook gecheckt via home-app). Ik heb de chromecast gereset. Via 2 telefoons geprobeerd. De iTV-app opnieuw gedownload, maar het lukt niet.

Het grootste verschil met eergisteren is dat ik nu in de KPN iTV-app meer icoontjes heb rechtsboven.

Wat kan ik doen?

 

*Admin: samengevoegd met storingstopic


Bij mij hetzelfde probleem. 

Heb Android telefoon


Nadat ios is geüpdatet naar 15.2 is het niet meer mogelijk tv programma’s te casten met chromecast. De app heb ik al een keer opnieuw geïnstalleerd. 
Ander materiaal ander dan dat van de kpn itv app kan wel gevast worden. 
Graag hiervoor uw aandacht. 

mvg,

  1. Hendriks

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic hierover


Storing streamen iTV app via Chromecast

Er zijn momenteel meerdere klanten die aangeven dat ze de iTV app niet kunnen streamen via de Chromecast. Wij hebben nog onvoldoende informatie om te kunnen zeggen wat er aan de hand is, daarom verzamelen we zoveel mogelijk voorbeelden en geven deze intern door.

 

Mocht jij op dit topic beland zijn, omdat je dit probleem ook ervaart, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en je klantnummer en dat hieronder laten weten? Zo kunnen we het snelst de voorbeelden doorgeven.

 

Zodra we een update hebben, zullen we dat in dit topic plaatsen. Excuses voor het ongemak!

 

 

 

 

 

Bij mij sinds gisteren hetzelfde probleem. Andere apps werken wel, ook alle reset acties uitgevoerd. De enige app die nog steeds niet werkt is KPN.


Mijn iOS stond nog op 14 en toen werkte het ook al niet gisterenavond . Ik heb nu geüpdatet naar iOS 15.2 en werkt het nog steeds niet . 


Chromecast werkt niet meer op kpn app. Wel op bv Netflix. ER IS IETS MIS GEGAAN. Sinds gisteren niet werkend. Erg vervelend. Hoop gauw oplossing

 


Zelfde probleem met 2 chrome cast’s en tv’s. 


Ik heb geprobeerd van iphone en ipad te streamen, lukt niet.

KPN Experia box v10 reset gedaan, ook chrome cast reset gedaan niks helpt.

Ook uiteindelijk KPN iTV App weggehaald, opnieuw geinstalleerd. Helaas nog hetzelfde.

Het streamen werkt wel van YouTube naar chrome cast, dus het moet wel KPN iTV App issue zijn.

Gaarne een snelle oplossing voor dit probleem.

Mvg Marco Jansen


Goedemorgen allen. Onze technische dienst is inmiddels bezig met het zoeken naar de oorzaak én oplossing voor dit probleem. Zodra we meer weten, melden we dat hier!


Het ziet er uit als een nieuwe app. Hij start met andere animatie op dan ik de laatste keer gebruikte.

Maar… het casten van RTL 4 naar Chromecast 3 werkte zojuist hier wel. (android telefoon)


Probeer het net met mijn iphone, cast/connect lijkt nu wel weer goed. Ze hebben de oorzaak blijkbaar gevonden. Top.


Warempel, bij mij werkt het ook weer !   Houden zo  !


Chromecast werkt niet meer op kpn app. Wel op bv Netflix Youtube en Spotify. Foutmelding  Oeps ER IS IETS MIS GEGAAN.  Chromecast gereset en terug gezet naar fabrieksinstellen maar het mocht niet baten.


Chromecast werkt niet meer op kpn app. Wel op bv Netflix Youtube en Spotify. Foutmelding  Oeps ER IS IETS MIS GEGAAN.  Chromecast gereset en terug gezet naar fabrieksinstellen maar het mocht niet baten.

Heb je de allerlaatste update van de iTV app al geïnstalleerd op jouw telefoon of tablet?


Bij mij werkt het ook weer. Voortaan wijzigingen in de App beter testen KPN!!


Op dit moment weer opgelost! 👍


Ja, bij mij werkt het ook weer. Fijn dat het snel is opgelost.


Ja hoor heb ik ook vanaf vanmiddag. Netflix ok evenals YouTube.

2 chromecasts op 2 tv,'s

2 apps kpnitv op 2 samsungs A51 en A 52

Jaap

Nu, donderdagavond werkt het weer.

Wat was het probleem @Marcia_ 

Jaap


Probleem was inderdaad gisteravond ook weer opgelost. Wat er precies aan de hand was is ons niet meegedeeld.