Skip to main content

Storing KPN TV 


Er is op dit moment een algemene storing gaande met interactieve TV en de KPN iTV app. Op de tv ontvanger kun je de melding STB-zap-01 te zien krijgen. Via de apps of tv.kpn.com kun je 500-10022 te zien krijgen.

 

Update 9-9-2022 18:59 : De storing is opgelost.  Mocht je toch nog problemen ervaren laat het ons hier weten! 

 

We werken er hard aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen.
Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. 

 

TV box storing. Terug naar Humax geen probleem


De app werkt inderdaad niet. Zo blij dat ik de Vuelta via Digitenne kan volgen. 


Haha ik zit idd net wat afleveringen te kijken van wat ik heb opgenomen. Wil de volgende aflevering kijken en krijg nu de zap-1 code.

Maar hopen dat het vandaag nog goed komt🤔


tv werkt prima, maar de KPN iTV via webbrowser werkt niet.

Was eigenlijk van plan om het via de tv te verwijderen, maar omdat het via KPN iTV via de webbrowser vaak niet werkt , doe ik dat dus maar niet.

 


Foutcode 500-10022 . Fout bij het spelen van de video. Gisteren werkte alles nog probleemloos.


Ik ben er klaar mee...oude ontvanger weer aangesloten...


Hier in Eindhoven ook. Wachten maar weer tot het is opgelost.😡


En nu kan ik mijn opnames niet meer afspelen…..😡


En nu kan ik mijn opnames niet meer afspelen…..😡

Dat ligt allemaal aan hetzelfde probleem, @KPNTest11 . Er zit helaas op dit moment niets anders op tot die technische mensen van KPN het achterliggende probleem opgelost hebben.


Op dit moment ( 17:44 ) heb ik weer beeld via de Android-TV app. (BBC One aan)

@Erik_


Hier in Enschede is het probleem weer opgelost 😀