Skip to main content

Opgelost: Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022)

  • 9 september 2022
  • 36 reacties
  • 1119 keer bekeken
Opgelost: Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022)
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

TV box storing. Terug naar Humax geen probleem


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36412 reacties
  • 9 september 2022

De app werkt inderdaad niet. Zo blij dat ik de Vuelta via Digitenne kan volgen. 


Wouwke
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

Haha ik zit idd net wat afleveringen te kijken van wat ik heb opgenomen. Wil de volgende aflevering kijken en krijg nu de zap-1 code.

Maar hopen dat het vandaag nog goed komt🤔


  • Topper
  • 11 reacties
  • 9 september 2022

tv werkt prima, maar de KPN iTV via webbrowser werkt niet.

Was eigenlijk van plan om het via de tv te verwijderen, maar omdat het via KPN iTV via de webbrowser vaak niet werkt , doe ik dat dus maar niet.

 


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 9 september 2022

Foutcode 500-10022 . Fout bij het spelen van de video. Gisteren werkte alles nog probleemloos.


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 9 september 2022

Ik ben er klaar mee...oude ontvanger weer aangesloten...


  • Topper
  • 19 reacties
  • 9 september 2022

Hier in Eindhoven ook. Wachten maar weer tot het is opgelost.😡


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 9 september 2022

En nu kan ik mijn opnames niet meer afspelen…..😡


Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1160 reacties
  • 9 september 2022
KPNTest11 schreef:

En nu kan ik mijn opnames niet meer afspelen…..😡

Dat ligt allemaal aan hetzelfde probleem, @KPNTest11 . Er zit helaas op dit moment niets anders op tot die technische mensen van KPN het achterliggende probleem opgelost hebben.


PeterG
Superuser
  • 60901 reacties
  • 9 september 2022

Op dit moment ( 17:44 ) heb ik weer beeld via de Android-TV app. (BBC One aan)

@Erik_


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 september 2022

Hier in Enschede is het probleem weer opgelost 😀