Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

22:15  Gids en functies werken weer, zonder verder iets gedaan te hebben, wordt een labiel spulletje lijkt wel.


Hier precies hetzelfde probleem. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben!

 

Maar zo.jammer dat kpn stil blijft


Dag KPN. 

 

Weten jullie inmiddels wat de oorzaak is?

Geloven jullie zelf nog dat resetten de oplossing is, zoals nu weer wordt genoemd? 


Hier deed alles het weer even maar nu alweer hetzelfde probleem als voorheen. Bij andere ook zo?


Alles werkt weer in Leusden en het menu en gids is supersnel.  Goed gedaan KPN👍🏼

Volgens mij moet het antwoord zijn : werd eens tijd kpn


Ik was ooit in een ver verleden zó'n tevreden klant!

Ik lachte zelfs mijn moeder uit met haar trage Ziggo en UPC.

Het lachen is mij maanden geleden al vergaan toen jullie zijn gaan kutten met die nieuwe software!

Het waren ten eerste absoluut géén verbeteringen en ten tweede moeten jullie alle software programmeurs die dit ontwikkeld hebben per direct ontslaan!

 

Wát een bagger, wat een ellende, traag, geen beeld, geen menu, weer eruit, weer opstarten.

En service?

How maar!

Niemand die bereikbaar is, niet telefonisch noch online.

Ja, via Twitter, als je ze een complimentje geeft.

Zie al maanden geen reden meer om een compliment te geven.

 

Compensatie aanvragen is ook niet mogelijk, want volgens het systeem is er géén storing?!

Bent u nu echt serieus?

Ik heb al dagen problemen en de gehele avond nul beeld!

Tijd om me bij mijn moeder te scharen en over te stappen naar een ander...

We hebben jaren lang Ziggo gehad nog uit het eerste tijdperk van @home en nog nooit een probleem mee gehad  nooit het abonnement gewijzigd  de snelheid ging vanzelf omhoog en lager tarief behouden.

Tot dat er een brief op de mat lag dat met ingangsdatum dat Ziggo werd beëindigd en geen diensten meer konden afnemen en genoodzaakt een andere provider moesten nemen het einde van Ziggo tijdperk werd ons opgelegd en genoodzaakt om over te schakelen.

Nu dus KPN glasvezel niks anders dan problemen zowel wifi als netwerk laat staan de tv ontvanger met up en downs.

Mis het Ziggo tijdperk nog steeds maar helaas niet meer mogelijk in ons gebied, te danken aan de aandeelhouders van de gemeente die de keuze hebben genomen voor een zak met geld.


Dag KPN. 

 

Weten jullie inmiddels wat de oorzaak is?

Geloven jullie zelf nog dat resetten de oplossing is, zoals nu weer wordt genoemd? 

Resetten is niet de oplossing ok niet de software overnieuw erop zetten

 

 


Zou wel de oude software terugwillen. Zou moeten kunnen via het menu, maar ook dat werkt niet. Denk dat ik mijn automatische afschrijving ook maar eens niet laat werken.


Dag KPN. 

 

Weten jullie inmiddels wat de oorzaak is?

Geloven jullie zelf nog dat resetten de oplossing is, zoals nu weer wordt genoemd? 

Resetten is niet de oplossing ok niet de software overnieuw erop zetten

 

Nee, dat weet ik.

Op de eerste pagina van dit topic heeft KPN echter gezet als update: 10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen.

 

En dan denk ik: "Als iets een probleem verhelpt, weet je dus om te beginnen wat het probleem IS." 

Ik geloof er echter geen bal van.


Ik was ooit in een ver verleden zó'n tevreden klant!
Het waren ten eerste absoluut géén verbeteringen en ten tweede moeten jullie alle software programmeurs die dit ontwikkeld hebben per direct ontslaan!.

We hebben jaren lang Ziggo gehad nog uit het eerste tijdperk van @home en nog nooit een probleem mee gehad  nooit het abonnement gewijzigd  de snelheid ging vanzelf omhoog en lager tarief behouden.

Tot dat er een brief op de mat lag dat met ingangsdatum dat Ziggo werd beëindigd en geen diensten meer konden afnemen en genoodzaakt een andere provider moesten nemen het einde van Ziggo tijdperk werd ons opgelegd en genoodzaakt om over te schakelen.

Nu dus KPN glasvezel niks anders dan problemen zowel wifi als netwerk laat staan de tv ontvanger met up en downs.

Mis het Ziggo tijdperk nog steeds maar helaas niet meer mogelijk in ons gebied, te danken aan de aandeelhouders van de gemeente die de keuze hebben genomen voor een zak met geld.

 


🎵🎵Nog lange niet.🎶🎶.nog lange niet🎼🎼😡😡😡


Na de hele avond zonder tv gezeten dachten we tegen 22:30 weer te resetten Yessss hij deed het weer dus niet was van erg korte duur zodra je ging zappen liep die vast en de opnames waren ook weer foetsie 

nou kpn wat staat hier tegenover voor al die trouwe klanten weer een gratis film ik zou zeggen doe eens wat van het abonnementsgeld af je betaalt een klap vermogen maar sinds de laatste update is alles bagger zelfs de Videoland app nou weet ik dat jullie heel machtig zijn maar wat als al jullie klanten overstappen na de concurrent mijn advies kom met een goede compromise voor al jullie klanten want vanavond was het wederom bagger en daar betaal ik niet voor !!!!! 


Zet de decoder maar een half uur uit en verwijder de netwerk stekker.

En wonder boven wonder het gaat weer werken

De kerstverlichting?


Okeeeeeee afsrandsbediening en ontvanger zijn ook geen vrienden meer.

Geen tv gids

Niet terigkijken

Niet opnemen

En nu.....niet kunnen switchen

Het word leuker en leuker, er bekruipt mij nu toch echt het gevoel dat kpn onder de noemer valt : duurkoop= niet altijd goed koop 


Na herstart om 22:50 heb ik weer alle zenders.  Maar de gids geeft een time out, net als de opnames. Bij hetczappen staat op de programmabalk de tekst Geen info. Verder reageert het kastje heel erg traag


Bij ons werkt het weer

 


Hier werkt t ook weer naar reset


Hier werkt ook alles weer


Hier werkt ook alles weer

Hi, kan je ook terugkijken zonder dat hij uitvalt? 


Hier nog net eem gatenkaas ,dan wel/ dan niet/ dan weer wel/ oh nee toch niet

Pfffff


Hier werkt ook alles weer

Hi, kan je ook terugkijken zonder dat hij uitvalt? 

Ik niet,kan eens gewoon tv kijken @goedboek


Maar gelukkig heeft KPN de oplossing: resetten!


Dit topic is VOL 


Hier werkt ook alles weer

Alles ook “Uitgelicht”? Bij ons functioneert dat nog steeds niet en lopen beide STB’s gewoon vast. 


Maar gelukkig heeft KPN de oplossing: resetten!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ja vast