Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Reset gedaan en opgelost, was ook geen probleem even zonder tv wij praten namelijk nog met elkaar :-)


Reset gedaan en opgelost, was ook geen probleem even zonder tv wij praten namelijk nog met elkaar :-)

Zou ik ook wel willen…

Moet je wel met twee voor zijn hè!?


Reset gedaan en opgelost, was ook geen probleem even zonder tv wij praten namelijk nog met elkaar :-)

Wij ook,maar praat zo moeilijk als wederhelft avonddienst draait en niet bij mij thuis is.


Maar gelukkig heeft KPN de oplossing: resetten!


En dan zit je weer op versie 4.110.208

Het lijkt erop dat KPN iedereen weer gaat terugzetten naar de versie van 2 december.


Maar gelukkig heeft KPN de oplossing: resetten!


En dan zit je weer op versie 4.110.208

Het lijkt erop dat KPN iedereen weer gaat terugzetten naar de versie van 2 december.

Echt??? Oja dat zal veel helpen.

Dus kort gezegd: kpn heeft ook geen flauw idee?


Maar gelukkig heeft KPN de oplossing: resetten!


En dan zit je weer op versie 4.110.208

Het lijkt erop dat KPN iedereen weer gaat terugzetten naar de versie van 2 december.

Het kan een volledige verklaring van onvermogen van de leiding van KPN zijn. Anderzijds, als ze zelf tot de conclussie komen dat het via de huidige weg tot een einde van KPN niet zakelijk kan leiden en ze andere wegen willen inslaan om dit op te lossen, dan kan ik dat waarderen. 


Reset gedaan en opgelost, was ook geen probleem even zonder tv wij praten namelijk nog met elkaar :-)

Ik heb eens even goed om mij heen gekeken, maar niemand kunnen ontdekken.

Hé! Ik woon alleen! Ben ook nog ernstig ziek, kan niet zoveel, dus dan is de TV wel even welkom.

Ja, ik weet dat er ergere dingen zijn. Toch kan wat afleiding me soms net weer even helpen. Ik heb begrip voor dat diensten soms even niet werken. Maar dit duurt al maanden. En KPN legt het bij de klant (reset en de nieuwste: check je kerstverlichting). 

Afgelopen twee dagen heb ik de boel vier keer opnieuw opgestart. Daarbij al eerder experiabox harde reset, softwareupdates, terug naar fabrieksinstellingen en diverse keren gereset.

En vandaag wederom één zinnetje van KPN: "Een reset moet het probleem verhelpen."

Right.

 


Wat een slechte klantenservice heeft KPN tegenwoordig zeg want dan bel je op en dan krijg je vrij snel een automatisch bandje te horen vanwege de drukte wordt de verbinding nu verbroken.

Te zwak voor woorden noem ik dat beste mensen


Ik was ooit in een ver verleden zó'n tevreden klant!
Het waren ten eerste absoluut géén verbeteringen en ten tweede moeten jullie alle software programmeurs die dit ontwikkeld hebben per direct ontslaan!.

We hebben jaren lang Ziggo gehad nog uit het eerste tijdperk van @home en nog nooit een probleem mee gehad  nooit het abonnement gewijzigd  de snelheid ging vanzelf omhoog en lager tarief behouden.

Tot dat er een brief op de mat lag dat met ingangsdatum dat Ziggo werd beëindigd en geen diensten meer konden afnemen en genoodzaakt een andere provider moesten nemen het einde van Ziggo tijdperk werd ons opgelegd en genoodzaakt om over te schakelen.

Nu dus KPN glasvezel niks anders dan problemen zowel wifi als netwerk laat staan de tv ontvanger met up en downs.

Mis het Ziggo tijdperk nog steeds maar helaas niet meer mogelijk in ons gebied, te danken aan de aandeelhouders van de gemeente die de keuze hebben genomen voor een zak met geld.

 

Dat klinkt mij heel bekend, net als die goede oude tijd dat je nog gewoon beter via een analoog signaal televisie kon kijken


Maar gelukkig heeft KPN de oplossing: resetten!


En dan zit je weer op versie 4.110.208

Het lijkt erop dat KPN iedereen weer gaat terugzetten naar de versie van 2 december.

Dat kan verklaren waarom ik het probleem alleen bij de tv ontvanger met de meest recente update had. De andere ontvanger (met de vorige software versie) kon wel zonder problemen worden opgestart. Het bijwerken van de software heb ik daarbij bewust maar even overgeslagen.


@Jeroen Q Mijn zoon kreeg onderstaande voor elkaar op de volgende manier door ipv schakelaar de voeding stekker er uit en er weer in te zetten.

Hieronder vind je de reset stappen als het menu niet beschikbaar is:

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar rSoftware verwijderen].

 

 

@Gerald P.  Ik heb wel de “nieuwe” software geïnstalleerd maar ik vraag me af of het echt nodig is omdat je uiteindelijk al de software opnieuw geïnstalleerd hebt. En het duurt weer ruim 10 minuten. Dus ik had al spijt toen ik het gekozen had maar het werkt nog steeds maar ik zie niet echt veranderingen. Ik kan ook geen software versie vinden bij instellingen of info.


Ik vind het asociaal dat er gisteravond wel moderators waren (berichten werden verplaatst en aangepast), maar nergens werd op ingegaan.

Telefonisch werd je meteen van de lijn gegooid.

En KPN blijft volhouden dat resetten de oplossing is. De verantwoordelijkheid voor de oplossing wordt bij de klant gelegd; nu ligt het ook nog eens aan de kerstverlichting. Hoe vaak ik de afgelopen tijd al (harde) resets en softwareupdates heb gehad...

Het zou jullie sieren als KPN op z'n minst erkent dat er fouten zijn gemaakt en dat jullie geen idee hebben waar die precies zitten, in plaats van deze minachting voor de klant.

 


Wat een slechte klantenservice heeft KPN tegenwoordig zeg want dan bel je op en dan krijg je vrij snel een automatisch bandje te horen vanwege de drukte wordt de verbinding nu verbroken.

Te zwak voor woorden noem ik dat beste mensen

De weg van de minste weerstand ,noemt men dat ook wel.


Ik vind het asociaal dat er gisteravond wel moderators waren (berichten werden verplaatst en aangepast), maar nergens werd op ingegaan.

Telefonisch werd je meteen van de lijn gegooid.

En KPN blijft volhouden dat resetten de oplossing is. De verantwoordelijkheid voor de oplossing wordt bij de klant gelegd; nu ligt het ook nog eens aan de kerstverlichting. Hoe vaak ik de afgelopen tijd al (harde) resets en softwareupdates heb gehad...

Het zou jullie sieren als KPN op z'n minst erkent dat er fouten zijn gemaakt en dat jullie geen idee hebben waar die precies zitten, in plaats van deze minachting voor de klant.

 

Goede service heeft kpn op dit moment nog nooit van gehoord denk ik,het is echt niet leuk hoe klanten worden behandeld.En van de lijn gegooid worden zodat de fout kennelijk niet hoeft worden toegegeven...schandalig gedrag.Sorry geen andere woorden voor.


Gisteren heb ik mij aangemeld met mijn 06 nummer voor status updates. Heb nog niks ontvangen. Kan ik hieruit opmaken dat er nog steeds een storing is?


Vanmorgen werkte alles weer.

Ben wel benieuwd voor hoelang......:rolling_eyes:


Vanmorgen werkte alles weer.

Ben wel benieuwd voor hoelang......:rolling_eyes:

Omdat ze een oudere software versie er weer op hebben gezet. 


Hoi Allemaal,

Al de Moderators zijn nu thuis, en die zijn er waarschijnlijk ook goed ziek van.
En aangezien KPN hun salaris betaald, moeten ze doen wat de Forum manager tegen ze verteld.
KPN is hun broodheer, en er in deze tijd uitgezet worden (ontslag) is geen aantrekkelijke gedachte. (Iedereen wil lekker blijven eten)
Wij klanten moeten gewoon netjes elke maand betalen, en ons alles laten welgevallen.

Zo zijn de rollen verdeeld.

De Aandeelhouders First.
De Directeur Second
Zijn Gevolg Third
De KPN Fourth

Dan een hele tijd helemaal niets, en dan komen wij.
👻👻👻 Volgzaam zijn.
Niet protesteren.

Wij zijn KPN
En samen met Ziggo de grootste macht, alle andere bedrijfjes zijn de horige  die betalen namelijk ook aan de
 FirstSecond. Third. Fourth
Wat heet bedrijfsstructuur.
En zo is het overal in de wereld, wen er maar aan.

Of ik een anarchist ben, nee hoor ben gewoon klant bij KPN


Vanmorgen werkte alles weer.

Ben wel benieuwd voor hoelang......:rolling_eyes:

Omdat ze een oudere software versie er weer op hebben gezet. 

Want de nieuwe doet het niet, dat lijkt makkelijker dan fout toegeven en compensatie aanbieden.Is ook moelijk hoor fout toegeven en excuses aanbieden


Hoi Allemaal,

Al de Moderators zijn nu thuis, en die zijn er waarschijnlijk ook goed ziek van.
En aangezien KPN hun salaris betaald, moeten ze doen wat de Forum manager tegen ze verteld.
KPN is hun broodheer, en er in deze tijd uitgezet worden (ontslag) is geen aantrekkelijke gedachte. (Iedereen wil lekker blijven eten)
Wij klanten moeten gewoon netjes elke maand betalen, en ons alles laten welgevallen.

Zo zijn de rollen verdeeld.

De Aandeelhouders First.
De Directeur Second
Zijn Gevolg Third
De KPN Fourth

Dan een hele tijd helemaal niets, en dan komen wij.
👻👻👻 Volgzaam zijn.
Niet protesteren.

Wij zijn KPN en samen met Ziggo de grootste macht, alle andere bedrijfjes zijn de horige  die betalen namelijk ook aan de
 FirstSecond. Third. Fourth
Wat heet bedrijfsstructuur.
En zo is het overal in de wereld, wen er maar aan.

Of ik een anarchist ben, nee hoor ben gewoon klant bij KPN

👌👍👌👍👌👍keurig verwoord.


Gisteren heb ik mij aangemeld met mijn 06 nummer voor status updates. Heb nog niks ontvangen. Kan ik hieruit opmaken dat er nog steeds een storing is?

Hier ook, mij aangemeld voor status updates niks gezien.Sinds 3 weken alle foutcodes en maar zeggen ligt aan het thuis netwerk ze weten allang dat het bij hun ligt maar geven nu de kerstlichtjes de schuld het is hier een saaie straat zonder kerstlichtjes. Heb nu een RSI duim van het resetten en nieuwe topics maken omdat ze gewoon verwijderd worden en dit alles omdat ze bang zijn dat mensen geld terug vragen het zou KPN sieren om er nu maar eens een excuus uit te gooien en niet de moderators sprookjes te laten vertellen die zie ik al op tv oh nee die doet het niet


Gisteren heb ik mij aangemeld met mijn 06 nummer voor status updates. Heb nog niks ontvangen. Kan ik hieruit opmaken dat er nog steeds een storing is?


Heb ik ook gedaan en niets ontvangen… Maar zie hieronder:

Ondanks dat de eindtijd al voorbij is, niet aangepast en nog steeds actueel. Wat is het toch lastig om goed te communiceren! Problemen kunnen gebeuren, heel lastig allemaal maar communiceer er eerlijk en open over! Dan hebben klanten veel meer begrip


Ondanks dat de eindtijd al voorbij is, niet aangepast en nog steeds actueel.

Welk probleem ervaar je dan nog?


Ik lees hier doorlopend dat er gecompenseerd moet worden, hoe dan? Waar denk je recht op te hebben? Reken het eens terug; als je zoals ik 120,- p/m betaald en je 3 uur gemist hebt (heb je niet want de belangrijkste zenders waren in de lucht) dan heb je misschien recht op 0,50 cent….knap je daar echt van op, of moet er dan het onderste uit de kan komen met gratis dit en dat? Lijkt me wat overdreven. Als je naar AH gaat met een pot pindakaas die niet goed is krijg je ook geen grootverpakking als vergoeding, dat werkt hier net zo.…😉

 


Hoi @Rob0365 en anderen

Ik vraag alleen maar om een goede kijkervaring.
Niet meer en niet minder.
Geld speelt voor een Heer van stand geen enkel rol (Vrij naar Bommel)
Je is iedereen, en ik ben geen je. Ik ben een Heer :joy: .