Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Ik heb het sinds 15 minuten, het opstarten bleef hangen op 95% en na een minute of 10 invaar beperkte modus. Heb sinds kort een KPN 12 box


De tv is teruggevallen in beperkte modes heel de dag is het al storingen. Het systeem bestaat ook uit allerlei verouderde hardware. Pas geleden is nog een monteur uren bezig geweest om storingen op te lossen maar na zijn vertrek keerde de situatie weer om in storingen. We zijn hier voortdurend bezig met hardware opstarten. Er moet morgen iemand komen maar dan wel met nieuwe hardware die werkt.


Sinds 10 minuten heb ik ook deze foutcode, resetten helpt niet.

Sinds de nieuwe interface één en al ellende. Ik heb nog nooit zo vaak mijn ontvanger moeten resetten

  • Menu dat vastloopt
  • Spontane resets van de ontvanger
  • Ontvanger die niet meer reageert op de afstandbediening

Kan er niet eens een keer een goede update uitgebracht worden?


Ik heb geen beeld op de tv ik krijg helemaal geen beeld ik heb een paar keer geprobeerd opnieuw opte starten dat lukte niet wat moet ik doen


Vanmorgen was de storing en nu is het weer hetzelfde bij opnames en het laden van de tv gids


hier ook

 


Wat te doe heb alles al gereset de server stekker eruit 5sec er weer in interactieve tv kastje 4K gereset zelfde stekkers eruit en erin.

nog steeds problemen gedeeltelijke tv-programma’s


Geen EPG en kan niet bij opgenomen programma's resetten van tv ontvanger lukt niet er zijn op 95% geen zenders beschikbaar. 

KPN niet te bereiken 🤔 iemand een idee ??

2e storing al vandaag en volgens KPN is er geen storing ben het een beetje zat eigenlijk 


Ik weet niet of er een algemene storing is die niet op de website vermeld wordt maar mijn tv ontvanger blijft al langer dan 10 minuten op 95%  hangen. Na verschillende keren alles opnieuw opgestart te hebben ook het internet. Dit na dat het al maanden langzaam is bij bijv. het opstarten van de tv gids en vanavond bleef het al hangen na het afsluiten en verwijderen van een opname!!!

 


Same here.. 

In afwachting op reactie van KPN.

Eens met Makzz, het vernieuwde menu en snelheid is waardeloos. 


modem reset  en ontvanger ook . niets helpt


op twitter melden ze een storing met opnames en terugkijken, maar bij ons is het groter…. Het is met de nieuwe interface niet veel beter geworden.


kpn bellen  al 30 min  in de wacht


Kan Alleen nog direkt tv kijken alle functies van de gids zijn niet meer bereikbaar ,ook niet dmv div .resets

geen pauze,opname's ,opname's terug zien , gids geeft een verminkt beeld van de eerste 8 kanalen verder niets !

melding is de de servertijd te lang duurt??


Werkelijk SCHANDALIG!!!

 

Na het uitzetten met de schakelaar op de achterkant en dan weer aanzetten krijg je na een lange installatie (?) als bonus een excuus dat de server niet beschikbaar is en daarmee nog maar 16 zenders beschikbaar zijn…

 

We hebben nu dus geen TV-menu beschikbaar en veel minder zenders om naar te kijken.

 

Sinds de update van enkele maanden geleden is het sowieso veel en veel trager (schandalig traag) geworden. Kortom, KPN is niet in staat om fatsoenlijke software te ontwikkelen en bij een eventuele slechte release de oude terug te zetten.

 

Dat wordt op zoek naar een andere provider.


Wij hebben hetzelfde probleem!


De storing is helemaal niet verholpen. Na resetten krijg ik helemaal geen beeld meer. Gelukkig betaal ik per maand niet heel veel geld (sarcastisch KPN) wat een slechte service dit zeg 


Helaas, nu ook op andere kastje hetzelfde , hoop dat snel de update komt 🥴


Ja ik heb begrepen dat t onderdeel van een storing is


Ok, nou dan hopelijk snel opgelost of morgen antwoied van KPN!!


Antwoord 😁


Ik ook. Ik ben echt zo klaar met dat kl*te KPN. 

Opzegtermijn maar eens in werking gaan stellen!


Hier hetzelfde. Een blanco programmagids. Waardeloos. En een regelmatig overdag opstartende ontvanger. Los gehad, opnieuw opgestart. Knudde KPN!!


Hier dezelfde foutcode. Resetten heeft geen effect. 


Ik heb normaal geen problemen met kpn