Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

KPN en snel op lossen….

Als ze net zo snel zijn met het oplossen als ze met het oplossen van de trage menu zijn zou ik de ontvanger alvast het raam uitpleuren en een andere provider gaan bellen


Idem! Kom helemaal niet meer in TV scherm terug na herstart - kan dus zelfs niet de aangeraden frisse start maken!


Hier hetzelfde probleem. Kastje blijft hangen op 95%. Eerder genoemde oplossingen geprobeerd, zonder resultaat.


Er is een probleem met de sever in het netwerk. Laden van Gids, Opnames e.d. niet mogelijk. Wat is de oplossing?


Hier hetzelfde probleem helaas 


Same here.


 


Heb ik ook. last van. Hij hij blijft hangen op 95 procent.. 

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd op de site. Zet je tv ontvanger uit/aan > zet je modem uit/ aan >  stap 3 Neem contact op > waar gaat het over? Tv > zet je tv ontvanger aan/uit… > … etc etc
En kom ik dan via een google search achter het nummer van de klantenservice, is het ‘wegens grote drukte niet mogelijk om me te verbinden met een medewerker’.  

 

Heeft er iemand nog een tip (behalve dan mijn tv ontvanger en modem uit/aan zetten)?

 


Hier precies hetzelfde. Storing? 


Sinds enige tijd krijgen we foutmelding AVS-TO-0001.

Dan kunnen we de tv gids niet laden of kunnen we geen opgenomen programma's terugkijken. 

Ook gaat het beeld op zwart midden in een opgenomen film.

We starten de tv dan opnieuw op.

Soms moeten we dit wel een paar keer per dag doen.

Zojuist na het herstarten kregen we ook nog eens foutmelding STB-ufa-03-beperkte modus.

We hebben afgelopen dinsdag gebeld met een medewerkster en het hele stappenplan doorlopen om het probleem te verhelpen.

De volgende dag zou de medewerkster om 17.00 uur contact opnemen om te horen of het hiermee in orde was. 

Nu is het donderdag maar taal noch teken van de medewerkster :( .

We hebben de Arris 2952 VS.

We beginnen er onderhand gigantisch van te balen!
 


Hier in Spijkenisse ook hetzelfde, blijft hangen op 95% ook na volledige software reset. Wat is hier aan te doen?


Ik heb normaal geen problemen met kpn

Ik heb tot aan dat ze zonodig alles moesten vernieuwen ook nooit problemen gehad. Maar sinds al die vernieuwingen is het gewoon een drama. Elke dag irritaties….

Lees dit topic maar eens door, ik ben niet de enige 😉

 


Ja hoor hier ook opnieuw problemen, en tv gids kan niet laden, naar andere zenders zappen kan maar tot kanaal 16!

Sinds gisteravond storing op storing en ben van mening dat er te langzaam enige actie op ondernomen wordt.

 

Jammer!


Software verwijderd en opnieuw software downloaden maar hij blijft weer hangen op 20%  ook als je je de stroom er er af en weer op zet doet hij verder niets

 


heb  het al 3 keer  gereset

 


Zucht! Wij ook opnieuw problemen! Zelfde gevalletje  van gaan we weer... 2e keer in nog geen 24 uur tijd…

 

Zucht!


Ontvanger blijft op 95%.

Als dit scherm na 10 min niet weg is tv ontvanger opnieuw opstarten.…

Ik heb dit nu al 4x gedaan ben een uur verder en wil graag een beetje tv kijken.…

Hoe nu verder dan?

Kpn niet te bereiken wat nu?

Zelf op mijn telefoon doet hij het niet🙈


Geef ons aub Telfort terug!! Sinds we over zijn naar KPN blijft het modderen met tv.

 

Omdat er tv ging haperen heb ik de tv ontvanger opnieuw opgestart.. en wahwahwah… nu komt ik niet verder dan 95% van het herstarten… , de modem ook maar weer opnieuw opgestart, de boel van de stroom gehaald en alles stap voor stap weer opgestart.. NOPPES , ik kom niet verder van 95% van de herstart… gefeliciteerd KPN!!! jullie maken er weer een mega puinhoop van! En dan maar kaartjes sturen met kadootjes… ik zou zeggen hou die kadootjes en zorg dat we gewoon krijgen waar we voor betalen: TV en INTERNET zonder storingen en haperingen.

 


Eén troost: gelukkig doet Netflix het nog wel! :wink:


Toen wij nog bij Telfort zaten hebben jullie de ITV omgeving geüpdatet, en daar begonnen de storingen al, nu sinds de laatste tijd wordt het steeds erger. Zo ook vandaag. Zijn jullie van plan om naar een blijvende oplossing te kijken? Vandaag eerst de tv gids niet zichtbaar, nu is ons kastje opnieuw gestart en blijft hangen op 95 procent. Maar het komt ook regelmatig voor dat het kastje zichzelf opnieuw start. 


Ook ik heb de beperkte modus, nadat TV gids vastliep en ik moest herstarten. Mijn KPN hulp/chat geeft ook foutmelding. Er gaat een hoop mis daar


Hier hetzelfde, de storingspagina doet het ook niet.


Hallo

Mijn tv ontvanger doet niets meer. Ik heb 3x alles gereset, zowel de ontvanger en de experia box. De tv ontvanger blijft op 95 % staan. Wat is er mis. Ik heb de stappenplan gevolgd maar helaas niets. 


tv ontvanger blijft hangen op 95, van alles al geprobeerd


Ik zie het net andersom als KPN….

Mijn kerstverlichting werkt WEL in tegenstelling tot de diensten van KPN,

dus als jullie nu eerst eens zelf de “kerstverlichting” gaan controleren, dan zitten er een hele hoop klanten er weer zorgeloos bij met de kerst!:innocent: