Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Bij ook hetzelfde probleem STB-ufa-03.

Niets helpt. Heeft iemand al vanuit het menu een zg 'reset modem opfrissen' uitgevoerd?


Had geen gids, kastje herstart en blijft nu hangen op 95%. Op ander kastje ook geen gids, maar laat dat maar even zo want herstarten en al dat andere lost het dus niet op.

Zevenaar.

 


Ja ook hier deze storing.

Router en tv-kastje gereset, geen resultaat.

What to do???

 

Willen we net een opgenomen film gaan kijken. Nu dus alleen 16 zenders en de 3 streamingskanalen. Beperkte modus, pfff.


Om moe van te worden (zei pa)

 


Zelfde hier sinds een ½ uur. Alle geprobeerd niets. Maar 16 zenders beschikbaar geen gids. 


Blijft de ontvanger na een herstart ook hangen op 95%? Want dat is dus gaande bij mij nadat de boel niet goed werkte. (wat ik nu lees dat het niet aan onze ontvanger lag dat terugkijken niet lukte) 


Ik krijg deze melding nadat de afstandsbediening al een poos niet meer goed werkt.
Heb Internet en experiabox opnieuw opgestart en krijg nu deze melding:
​​​​​​De tv ontvanger is teruggevallen naar beperkte modus

Al een paar keer de box op standby gezet, echter het probleem blijft.
Wat te doen?


Sinds kort duurt het een eeuwigheid voor het kastje opstart.langer dan 2-3minuten.soms helemaal niet.aan uit aan uit helpt niet.wordt er gek van


Hier het zelfde probleem.

Maar zag op de site dat ze 15000 meldingen hadden en 89% is problemen met tv.

Afwachten denk ik tot hetvis opgelost door KPN.


@Vikash  Jouw link “storing” geeft een foutmelding...


Kpn wat gaan jullie er aan doen.. heb nu een paar dagen al geen tv

 


Lijkt op een netwerk issue en er was een update verzonden zag ik..

 


we worden gek van dat we elke keer de ontvanger van het stroom moeten halen,we krijgen constant deze foutcode en loopt vast,( AVS-TO-0001)

KPN wanneer wordt dit opgelost??

Diverse malen gereset en opnieuw geĂŻnstalleerd en updates gedaan NIKS werkt!

 

Graag reactie


Ja hier ook. 


Sinds vanavond 10-12-20 de bovenstaande storing in het scherm, zender kastje uitgezet en het advies opgevolgd zonder resultaat, tv gids werkt niet, de laatste tijd duurde het zender zoeken via de tv-gids ook erg lang. Wat te doen?

 


Inmiddels alles geprobeerd zonder resultaat. Zelfs software verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd, storingsmelding blijft.

 

GRAAG SNELLE REACTIE KPN


Sinds enige tijd steeds problemen met de tv ontvangers van kpn. Nu vanavond na het opnieuw opstarten de melding:

probleem met de server, tv ontvanger is teruggevallen naar beperkte modus. Herhaaldelijk opnieuw opstarten werkt niet. 
Wie weet hoe dit op te lossen is?


Verdorie hier ook hetzelfde! Gaat lekker zo. Alles al geprobeerd maar zwart beeld!


Blijft de ontvanger na een herstart ook hangen op 95%? Want dat is dus gaande bij mij nadat de boel niet goed werkte. (wat ik nu lees dat het niet aan onze ontvanger lag dat terugkijken niet lukte) 

Dat hebb ik dus ook.

Helemáál geen TV. Dus niet alleen met de gids en opnames. 


Bij opnieuw opstarten van onze ontvanger, blijft maar op 95% staan en verder niets

 

ook harde resetten gedaan, niets veranderd 


Hier hetzelfde! Meerdere keren herstart. Stand-by maar niks werkt


De site van kpn is ook al niet meer bereikbaar. 

504 Gateway Time-out

Teleurstellende informatievoorziening! 


Voor de 2e maal vandaag, voor de 8e keer sinds de implementatie van het nieuwe systeem! Complimenten aan de technici! Te gek voor woorden dat dit zomaar kan! 

Vanaf vandaag mag  u zich ook de grote storing noemen. In de korte tijd dat uw nieuwe systeem is geïmplementeerd hebben wij alleen al 6 maal storingen gemeld. Zelfs vanmorgen was er een algemene server-storing, wat pas na 3 kwartier bellen duidelijk werd, ook voor de medewerker van kpn! Na 3 uur was de storing klaarblijkelijk verholpen. Ik zou een SMS krijgen als het zo ver was, maar geen sms. Om 14 uur zelf maar gekeken en toen was het schijnbaar opgelost. Tot onze verbazing en grote ergernis viel het systeem weer uit! Weer hetzelfde als vanmorgen! Ik weet niet wat voor technici u in dienst heeft, maar het systeem werkte al niet na de implementatie en nu is het nog altijd complete bagger! Ongelooflijk dat een bedrijf als u, dat in uw reclame de beste is, dit niet kan oplossen! Of heeft u gewoon schijt aan uw klanten? Ik ben in ieder geval, na 30 jaar klant zijn, zwaar gefrustreerd ga zoeken naar een andere, stabiele provider. U, als provider, heeft mijn vertrouwen verloren en ik zal dit ook kenbaar maken in alle sociale media!


Ook hier loopt alles vast. Ben al een uur aan het kloten en heb nu geen beeld meer. Begon met “geen zenderinformatie beschikbaar” en foutcode AVS-TO-0001, ontvanger gereset maar loopt nu vast op 95%. Doet helemaal niets meer. Herstarten geeft hetzelfde resultaat. Met Telfort al die jaren geen probleem gehad, met KPN een hoop verstoringen en super trage menu's.


Fijn dat er aan gewerkt wordt. Ook ik kreeg de beperkte modus en ik kan de tvgids niet openen, net als het menu. Erg vervelend, sinds ik over ben van Telfort naar KPN is het vaker gedoe. Server timeout komt ook regelmatig voorbij.


Hopelijk is dit snel gefixt want ik kan weinig met die beperkte modus.