Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Bij mij is het door de software vervangen  (oid) optie heen gekomen ik heb iig Netflix.

Maar het is duidelijk iets landelijks gezien het aantal gemelde storingen van meer dan 16000 vanaf 20h

Succes allemaal


ik heb geen kerstverlichting, grootste onzin die er bestaat, maar kpn werkt evengoed niet….


Ik heb hetzelfde probleem en ook al van alles geprobeerd. Het helpt gewoon niet. Wat een gedoe weer.


Hier dus ook hetzelfde probleem , begin er zo langzamerhand echt van te balen . Was net bij mijn nichtje en ook het zelfde probleem .

langzaam internet , slecht beeld en nu dus maar 16 zenders pppffff 

Ook met het witte 4 k kastje 

kpn los het nu eens op !!!!


Hier (in Zwolle) bleef het kastje ook op 95% hangen.

Reset uitgevoerd en software verwijderd. Software wordt automatisch opnieuw geĂŻnstalleerd.

Na een minuut of 15 komt de melding dat de software geĂŻnstalleerd is, maar dat er een update beschikbaar is. Die heb ik dus niet geĂŻnstalleerd.

Ik heb nu weer het oude menu :)

Lekker snel zappen, snelle gids, beeld in de gids, stukje terug spoelen weer lekker snel, in de gids maar Ă©Ă©n keer op OK drukken om naar die zender te gaan.


Hetzelfde probleem hier. Ik ga er over nadenken over te stappen naar een ander. Waardeloos!!!!


Hier hetzelfde helaas. Wat te doen?


Hier precies hetzelfde. Al meer dan drie kwartier bezig geweest om het probleem te verhelpen. Paar keer opnieuw opgestart. Modum opnieuw opgestart. Nu een zwart scherm met af en toe een balk met de mededeling dat er geen actieve zenderlijst is geladen en dat ik dit in instellingen moet aanpassen. Beetje lastig als je niet in instellingen kunt komen. 

Kon klantenservice pagina ligt ook plat. 


Hier ook sinds vanavond zelfde probleem .Ook gids en menu niet bereikbaar.


hoe verwijder je de software?


Hier het zelfde, geen tv gids. Kan ook maar 16 kanalen zien. Verder wil het niet.


Helaas ik ook.


Pfff kenbaar maken op social media nou nu zullen ze wel aan de slag gaan. Overdreven gedoe. 


Zelfde storing in Leusden.


Hier ook sinds een half uur een beperkte modus op beide tv ontvangers. Ook na reset tv ontvangers en router.

 

 


Hier ook alles wat hierboven staat ***ouwe analoge tv uit stof halen gaat*****


Het is ook nog eens zo dat de verbinding met de klanten(service) gewoon verbroken wordt als je belt! Indien er zo'n storing is, mag dit gerust worden kenbaar gemaakt, ook in het bandje dat je oproep in eerste instantie 'beantwoord'! Te gek voor woorden dat dit bij niemand opkomt. Zoiets heet klantvriendelijkheid! Overduidelijk onbekend bij de bonzen van kpn! Goed bezig! 


Sinds 20:00 uur zelfde stb ufa 03 probleem, maar al sinds lay-out update is kpn tv systeem veel trager geworden. Wel verandering, Geen verbetering.....


Ook steeds een foutmelding beperkte modus


Hoor ik ooit  nog waar deze storing te danken is.


Ik las op een ander forum dat ze vandaag een update doorvoeren waardoor de snelheid in de menu’s weer terug moet komen, want na die update is systeem toch zo traag als dikke stront. Ik heb nu ook bovenstaande foutcode. Hopelijk komt het door die update en is morgen alles opgelost....


Ook hier sinds vandaag foutcode STB-ufa-beperkte modus, nooit eerder voorgekomen!!

Wat is er aan de hand?? heb ook al enkele keren alles opnieuw opgestart ook het modem!!


Hier hetzelfde probleem zou graag een oplossing zien


Ook problemen zelfde euvel, STB-ufa-03- beperkte modus, mijn ontvanger heeft wel meer kuren vaak voorkomende vast lopers of springt er onverwachts uit wel 3  a 4 keer in de week, resetten opnieuw opstaren werk een paar dagen dan weer het geouwehoer met de HD ontvanger.

Het is alleen maar slimmer geworden in een looptijd van 6 maanden zelfs de AB reageert  niet meer op de ontvanger.

De vraag hoe lang het euvel blijft voordoen dat het is opgelost KPN kennende en nu vlak voor de feestdagen.


Dit gaat heeeeeel veel klanten kosten , als dit niet snel wordt opgelost!!!!!